Sassenach Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Var hos hudpleier forleden, og hun sa jeg har en kombinasjonshud som for øyeblikket er veldig dehydrert og sensitiv, mens underhuden er fet og trøblete. Kjøpte ingen hudpleieprodukter i salongen da de kun hadde merker som er ukjente for meg, men jeg gikk til en annen og investerte - endelig - i ordentlig rens fra MD og fuktighetskrem fra Decleor. Ekspertisen anbefalte meg Decleor Shine Control Oxigenating Fluid, og den har forsåvidt fungert greit. Men jeg tenkte det kanskje var greit å ha en krem som med sikkerhet gir godt med fukt liggende på lur, og nå er Decleor Hydra Floral Anti-pollution Moisturising Emulsion på vei til postkassa mi. Dessuten vil jeg jo behandle underhuden min på noe vis, så jeg var litt råflott og bestilte i tillegg Decleor Aromaessence Ylang Ylang Purifying Serum. Hvordan ser denne hudpleierutinen ut i forhold til hudtypen og -tilstanden jeg har? Er det noe jeg bør tilføye, eventuelt masker og/eller skrubb? Noen anbefalinger, kommentarer? Setter pris på alle tilbakemeldinger.
Stinaaa Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Så bra ut, men jeg ville ha tilføyd et par ting. Decleor sin fuktmaske og md sin face and body scrub:) sistnevnte kan som regel brukes på sensitiv hud. Hvis det ikke funker så kan den brukes som maske:)
Sassenach Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2013 Takk for svar. Produktsammensetningen kan altså hjelpe med å stablisere huden min? Er så spent på utviklingen fremover, og ser allerede hvor glad huden min blir av kvalitetsmerkene. Jippi! Noen som har erfaringer med nevnte produkter, eller andre innspill?
Stinaaa Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Jeg bruker samme fuktighetskrem og serum som deg:) bare serumet jeg har er til alle hudtyper. Veldig fornøyd. Produktsammensetting har alt å si, og er vanskelig å finne ut av alene. Godt du fikk litt hjelp. Minuset med å gå på hudpleiesalong er at produktene er kjempe dyre. Jeg har bestilt nesten alt jeg har fra decleor fra cheapsmells, og er veldig fornøyd. Tollen var også tilbakebetalt på under 1 uke. Anbefales neste gang hvis du vil spare ca halvparten av pengene. Glemte forresten å si at i forrige innlegg st decleor night balm er fantastisk! Veldig fet krem, men man skal jo bare sove med den. Jeg har også kombinert hud. Blir fort tørr i kinnene, og denne har hjulpet:) Lykke til:)
Sassenach Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2013 Jeg visste på forhånd det ville bli dyrt hos hudpleiesalongen, men jeg var til slutt så nedbrutt av øm hud med sår som ikke leget at jeg ikke klarte tanken på å vente på at produktene skulle komme i hus. Dårlig og vond hud gjør noe med psyken, spesielt hvis det foregår over lengre tid! Bestilte fuktighetskrem nr. 2 og serum fra beautyplanet.no, men skjønner det lønner seg å bruke cheapsmells ved senere anledninger. Takk for tipset! Den nattbalmen hørtes spennende ut - hvilken er det du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå