Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Jeg var sammen med en gutt i 2 år. Vi var storm forelsket, men det var mye uengigheter og forholdet ble avsluttet og vi har ikke snakket sammen på 10 måneder. Jeg har fått ny kjæreste. Er ennå glad i eksen min men vet at det aldri kan bli oss. Men det jeg reagerer på er: *Han var sammen med en jente i 1 år. Dumpet henne og var sammen med gutte gjengen sin felles madrass i 3 mnd. Dumpet henne og gikk tilbake til eksen sin. *Han avsluttet all kontakt med den første eksen sin etter han traff meg og vi var sammen i 2 år. Bodde sammen og hadde ett veldig seriøst forhold. * Vi har nå ikke snakket sammen på 10 mnd og han ser ut til å være sammen med fellesmadrassen som han pratet så mye drit om (og virket flau over). Jeg syntes dette er merkelig adferd. Er jeg den eneste?
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 vi er mellom 25-26 år. Høres ut som han er 18. men desverre er ikke de tilfellet.
helloworld Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Det er kanskje litt rart ja. Men på den annen side: folk forandrer seg. For meg virker det som en usikker person. Intet mer, intet mindre. Men nå vet jeg kun overflaten av denne historien.
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Det er kanskje litt rart ja. Men på den annen side: folk forandrer seg. For meg virker det som en usikker person. Intet mer, intet mindre. Men nå vet jeg kun overflaten av denne historien. Det var ingen utroskap, eller noe form for usikkerhet i forholdet vårt utenom at vi kranglet mye og var uenig. Det var surt for begge og gi opp. Vi forlot hverandre heller ikke som venner desverre så intet kontakt har vi hatt på 10 mnd. Jeg fikk meg kjæreste i November. Føler han bare "har funnet seg en ny" fordi jeg har det. Så usikker stemmer nok. Dette plager meg for syntes liksom det ødlegger hele karakteren hans. Vennene hans hva tenker nå dem? Når han er sammen med det de har delt på? Dette er gutter i 25 års alder.. så merkelig, er han desperat?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Det var ingen utroskap, eller noe form for usikkerhet i forholdet vårt utenom at vi kranglet mye og var uenig. Det var surt for begge og gi opp. Vi forlot hverandre heller ikke som venner desverre så intet kontakt har vi hatt på 10 mnd. Jeg fikk meg kjæreste i November. Føler han bare "har funnet seg en ny" fordi jeg har det. Så usikker stemmer nok. Dette plager meg for syntes liksom det ødlegger hele karakteren hans. Vennene hans hva tenker nå dem? Når han er sammen med det de har delt på? Dette er gutter i 25 års alder.. så merkelig, er han desperat? Kanskje han bare vil ha seg litt? Anonym poster: c7b63455d76f3c529424f10f426d68c3
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Kanskje han bare vil ha seg litt? Anonym poster: c7b63455d76f3c529424f10f426d68c3 Ja først tenkte jeg også det. Men slik jeg forstår det er de litt på kjæreste fronten??? Men lov å ville ha seg litt, bare skjønner ikke dette ekse systemet. Merkelig adferd??? eller er det bare meg som syntes det?
Hulderen Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Det er lite sympatisk at du omtaler ei jente som fellesmadrass. Vet du at hun har ligget med alle guttene i gjengen, eller er det bare rykter fra din eks? 3
sara-ellis Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Når dere ikke har kontakt synes jeg ikke du skal bry deg om hva han gjør :-) 3
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Det er lite sympatisk at du omtaler ei jente som fellesmadrass. Vet du at hun har ligget med alle guttene i gjengen, eller er det bare rykter fra din eks? Det er rettere sagt eksen min som omtalte hun som det. Så jeg antar at det er tilfellet. Dem har sagt noen av dem at de har ligget med henne. Dette er sikkelig gutter så tror ikke de sier det hvis ikke det er tilfellet her. Jeg anser hun selv som en madrass når hun ikke har hatt kjæreste siden han dumpet hun for 4 år siden og hun har lagt med 3 av hans nermeste venner som han er mye med.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Det er lite sympatisk at du omtaler ei jente som fellesmadrass. Vet du at hun har ligget med alle guttene i gjengen, eller er det bare rykter fra din eks? Huff, tenkte også at det er kjjipt å kalle folk noe slikt i en alder av 25-ish. Men ellers TS. Hva er det du vil? I ti lange måneder har dere ikke hatt kontakt, du har fått deg kjæreste, han har fått seg kjæreste. Hvorfor handler det om deg? Vil du at det skal handle om deg? Anonym poster: 1e5065720da0bb864f6e0c374e737118 4
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #11 Skrevet 27. mars 2013 Når dere ikke har kontakt synes jeg ikke du skal bry deg om hva han gjør :-) alle jenter/gutter bryr seg litt om eksen sin i etterkant. Dette er ikke snakk om å nødvendighvis bry seg. Det er ritualet jeg rett og slett ikke forstår her, hehe. Adferden hans.
Miller Skrevet 27. mars 2013 #12 Skrevet 27. mars 2013 Litt vinglete kanskje, men ikke noe særlig merkelig utover det.
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #13 Skrevet 27. mars 2013 Huff, tenkte også at det er kjjipt å kalle folk noe slikt i en alder av 25-ish. Men ellers TS. Hva er det du vil? I ti lange måneder har dere ikke hatt kontakt, du har fått deg kjæreste, han har fått seg kjæreste. Hvorfor handler det om deg? Vil du at det skal handle om deg? Anonym poster: 1e5065720da0bb864f6e0c374e737118 Herregud. Det handler om hans adferd. Ikke om meg. Jeg spurte om dette var normalt. Jeg ba ikke brukere om terapi time for å snakke om meg. Dette fellesmadrass er noe han utaaler henne som ovenfor meg under vårt forhold. antar da at det er tilfellet, og etter mitt syn er en til dels horete når du går å ligger med eksen din sin gutte gjeng.
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #14 Skrevet 27. mars 2013 Litt vinglete kanskje, men ikke noe særlig merkelig utover det. Så det er vanlig å gå tilbake til eksen sin som man dumpet for eksen sin etter 3 mnd? Og er nå sammen igjen etter 4 år? ehh.. bare jeg som syntes dette høres fryktelig rart ut?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #15 Skrevet 27. mars 2013 Fellesmadrass er et ekkelt ord, som du burde holde deg for god til å bruke. Anonym poster: b425f6d78c89e5717d04e49772a47d3b 1
Miller Skrevet 27. mars 2013 #16 Skrevet 27. mars 2013 Så det er vanlig å gå tilbake til eksen sin som man dumpet for eksen sin etter 3 mnd? Og er nå sammen igjen etter 4 år? ehh.. bare jeg som syntes dette høres fryktelig rart ut? Ikke særlig rart synes jeg. Han trenger kanskje en rebound.
Gjest lindaa Skrevet 27. mars 2013 #17 Skrevet 27. mars 2013 Fellesmadrass er et ekkelt ord, som du burde holde deg for god til å bruke. Anonym poster: b425f6d78c89e5717d04e49772a47d3b beklager, siden alle hang seg opp i det uvensentlige. La meg rette på meg selv. "La oss si- løs i underlivet" eller er det feil ord valg det også?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #18 Skrevet 27. mars 2013 Hvorfor bryr du dg egentlig? Du har ny kjæreste men sitter å bruker energi på dette? Syns egentlig at det er det merkelige her
Antheia Skrevet 27. mars 2013 #19 Skrevet 27. mars 2013 Skjønner ikke hvorfor du legger deg så utrolig mye opp i hva han driver med, og hva vennene hans tenker om at han er tilbake med eksen. Du har ny kjæreste, og burde heller rette ditt fokus mot ditt eget forhold, i steden for mot eksen din sitt. Og OM han har funnet seg noen "bare fordi" du har gjort det, så er jo ikke det noe du har noe med å gjøre uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #20 Skrevet 27. mars 2013 Jeg var sammen med en gutt i 2 år. Vi var storm forelsket, men det var mye uengigheter og forholdet ble avsluttet og vi har ikke snakket sammen på 10 måneder. Jeg har fått ny kjæreste. Er ennå glad i eksen min men vet at det aldri kan bli oss. Men det jeg reagerer på er: *Han var sammen med en jente i 1 år. Dumpet henne og var sammen med gutte gjengen sin felles madrass i 3 mnd. Dumpet henne og gikk tilbake til eksen sin. *Han avsluttet all kontakt med den første eksen sin etter han traff meg og vi var sammen i 2 år. Bodde sammen og hadde ett veldig seriøst forhold. * Vi har nå ikke snakket sammen på 10 mnd og han ser ut til å være sammen med fellesmadrassen som han pratet så mye drit om (og virket flau over). Jeg syntes dette er merkelig adferd. Er jeg den eneste? Kanskje han egentlig likte henne, og så overdrev han. Anonym poster: b425f6d78c89e5717d04e49772a47d3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå