Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om velour (altså stofftypen velour) i kjoler/lange gensere? Er det harry?

Anonym poster: 3015b8ccf5f9dd0cadba6e96e71b7bd4

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Tror aldri jeg har sett noe pent laget av velour, hverken av interiør eller klær.

Skrevet

Velour minner meg bare om disse, som er noe av det jævligste du kan gå med. Greit om det er koseklær inne, men når folk bruker dem utendørs.. grøss :(

JC132-0080.jpg

Husker det var populært på skolen jeg gikk på, i 6. klasse på vestkanten i Oslo. Det var bare de snobbete og rike jentene som gikk med dem. Takk og pris jeg flyttet til andre siden av byen!

Skrevet

Og jeg som akkurat skulle til å utrykke min kjærlighet for kosedresser i velour :fnise: De er jo så behagelig å gå med! Til mitt forsvar går jeg aldri med de i offentligheten.

Men ja, jeg liker det kun på kosedressene mine. Tror ikke jeg har sett andre plagg i velour jeg kunne ha gått med :)

Skrevet (endret)

Og jeg som akkurat skulle til å utrykke min kjærlighet for kosedresser i velour :fnise: De er jo så behagelig å gå med! Til mitt forsvar går jeg aldri med de i offentligheten.

Men ja, jeg liker det kun på kosedressene mine. Tror ikke jeg har sett andre plagg i velour jeg kunne ha gått med :)

Jeg bruker denne som pysjamas, så har fint lite å si når det kommer til kosedresser.. :)

KG-2636_Tiger_300.jpg

(Ja, er helt seriøs, haha)

Endret av Ribbon
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne som pysjamas, så har fint lite å si når det kommer til kosedresser.. :)

KG-2636_Tiger_300.jpg

Haha, sånn har jeg også. Slår velour-kosedress lett :fnise: Alt annet føles ubehagelig etter at jeg fikk meg kigurumi.

Anonym poster: a7c1a50b3d45a00bc3f1544e18a08b21

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg liker velur. Men nå er jo jeg snart pensjonist i forhold til flertallet her inne.

Skrevet

KG-2636_Tiger_300.jpg

Hvordan klarer du å sove i det der? haha, for meg hadde det vært umulig under dyne.. :)

Nei, Velour syntes jeg blir litt for mye om man går i det ute

Skrevet

Jeg og er eldgammel men har aldri hatt hverken klær, møbler eller gardiner i velur! Uff!

AnonymBruker
Skrevet

veldig deilig og daffe i..

Anonym poster: 8d8cf9dd02e9e0deab310be03aa790f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...