Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde vært sammen i 9 mnd og vi begge er 22 år. I starten av forholdet så hadde jeg ei bestevenninne som han også kjente, men det ble etter hvert mye kluss og jeg valgte kjæresten foran henne. Jeg og venninna mi fikk litt kontakt igjen og hun flyttet til en annen by noen timer unna.. I går var han på besøk his meg, og venninna mi og jeg skulle finne på noe. I mellomtiden skulle han dra hjem og komme tilbake noen timer senere. Venninna mi lurte på om hun kunne sove hos meg, siden vi ser hverandre veldig sjeldent.. Jeg visste at kjæresten min ikke ville like det, så jeg sa at hun kunne sove hos meg men at kjæresten min også skulle komme. Hun ville ikke det siden hun og kjæresten min ikke kommer så godt overens og hun ville være litt sammen med bare meg. Jeg tenkte at det er viktig å prioritere venner og ikke bare være med kjæresten hele tiden, så jeg bestemte meg for å spørre kjæresten min om det var greit. Så jeg spurte han om han kunne komme dagen etter istedet så bare la han på røret og ville ikke snakke med meg, sa at det var slutt osv.. Etter hvert så ombestemte han seg og sa at hvis jeg var hos han innen en time så kunne vi kanskje ordne det, men jeg hadde lovet venninna mi at hun skulle sove hos meg og jeg hadde heller ikke nok bensin til å komme meg helt hjem til han.. Da sa han at jeg skulle be venninna mi om å dra hjem slik at han kunne komme istedet.. Jeg sa at han kunne komme hvis han ville, men at venninna mi kom også til å bli med hjem til meg. Det godtok han ikke, og det ble helt over. Riktignok har jeg og eksen vært mye frem og tilbake og jeg trodde ikke at han virkelig mente at set ville bli slutt, og hvis han virkelig mente det så er han ikke noe å samle på. Vet at det var dårlig gjort av meg å avlyse avtalen vi hadde, men så var det jo slik at jeg bare spurte i første omgang og han bare nektet å svare meg. Hadde han snakket med meg og sagt at han ikke ville det på en ordentlig måte så hadde jeg jo ikje sagt ja til at venninna mi kunne sove hos meg.. Han kjefta mye på meg og gjorde det slutt fordi han ikke følte at jeg valgte noen andre fremfor han. Jeg har prøvd å forklare han at jeg ikke mente å såre han, men han sier at jeg hadde mine sjansar og tok de valgene jeg tok, så det er ingen mulighet for at vi kan bli sammen igjen.

Jeg elsket han mye, og trudde vi hadde noe som var verdt å satse på, men nå virker det ikke som det var så mye verdt for han.. En del sv meg vil ha han tilbake, mens en annen del vil bare få han ut av livet fortest mulig. Jeg synes det er utrolig barnslig av han, veldig urimelig fra hans side og jeg mener at jeg ikke fortjener det.. Han sier også at jeg bare gjorde det jeg gjorde for å vise vennene mine at jeg var sjefen i forholdet, noe som er helt på trynet.. Hva synes dere om situasjonen. Jeg vet at jeg ikke får han tilbake nå, men er det noe å savne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kommer ikke de over ens? Utifra hva du skrev virker det som han er 6 år gammel, ikke 22.

• Liker 4
Gjest Sunheart
Skrevet

Herregud, du skal være glad du er kvitt han!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette ville bare blitt verre, og større kontrollering og manipulering. For det er det han gjør, han prøver å true og manipulere deg til å krype til ham.. håper du forstår dette selv og går din vei..

Anonym poster: 18bc8df9a0e19bcd6f694b2762834377

Skrevet

For en taper - ikke noe å samle på. Sier meg enig med AB over her; dette er bare starten. Typiske tegn på overkontrollerende psycho-oppførsel. Det beste er å komme seg laaaaangt unna umiddelbart, og aldri se seg tilbake!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hvis du kommer her innen en time så klarer vi kanskje å ordne det".. Oh my god.. Nei kjære deg, du har det nok bedre uten han.. En slik adferd ville fått mine alarmklokker til å ringe HØYT! Hva blir det neste? At du føyer deg etter han på alt? Kutter ut venner, må slutte i jobb fordi han ikke tåler at du er borte 8 timer daglig hvis han har fri en periode, kutter ut alt av hobbyer og interesser fordi han syns du nedprioriterer han hvis du gjør noe annet.... Jeg har vært der, og det er slikt som utvikler seg til mishandling, kjære deg, og det er noe jeg ikke unner min verste fiende..

Anonym poster: ad0f2b658ff1b51ae5360328f1ece6b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du handlet hlt riktig og ikke lot deg presse av kjæresten. Gjør han det slutt på ånt grunnlag, så er det hans tap. Ikke ta ham tilbake om han kommer krypende, han prøver å få til en skjev maktbalanse der hn er sjef.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...