Flua Skrevet 27. mars 2004 #1 Del Skrevet 27. mars 2004 Der vi skal ha middag er sceneteppet knall lilla! Adventslilla!! Vi blir sittende rett foran, så istedet for å prøve å gjemme (lilla er ikke akkurat min greie....) så må jeg heller prøve å spille på lag....! Tenkte å kjøre litt orange, rødt, gult, solsikker......Så de hadde telysholdere på IKEA i disse fargene.....Men, kanskje noen som har flere forslag til pynt?? Solsikke-hoder i lave vannskåler...... Er det forresten solsikker i august?? 21.! Kan jeg ha en solsikke som bukett??? Tips motttas med takk!! (å kjøre lavendel-farge er UTELUKKET!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. mars 2004 #2 Del Skrevet 27. mars 2004 Solsikker blomstrer i august, men det er mange slag av de, så spør en florist. De vet hvilke blomster som blomstrer når. Hold deg unna sølv og gull er mitt tips, passer fint til lilla, men det blir for "julete" for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå