Gjest Pet Skrevet 27. mars 2004 #1 Del Skrevet 27. mars 2004 Noen som har perser her? Jeg har ei frøken på ni år. Er så skjønn, atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. mars 2004 #2 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har ikke perser nå, men vi har hatt flere hjemme. Jeg synes også de er så skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 Er frøkenen din til utstilling eller kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 28. mars 2004 #4 Del Skrevet 28. mars 2004 Er frøkenen din til utstilling eller kos? Hun er til kos. Kunne gjerne stilt henne ut, men føler meg ikke hjemme i persermiljøet. Veldig hard konkurranse der og mye intriger. Har heller ikke tid og ork til å drive med all preparering og styr. Så hun er en lykkelig kosekatt. Er stort stt bare inne og det er grunnen til at jeg valgte den rasen. Der jeg bodde før var det ikke utemuligheter og persere er veldig rolige katter og egner seg veldig godt som innekatt. Hun er litt ute og er alltid ute når vi er på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har hatt perser. Nydelig katt, rolig, snill og hengiven. Nå har jeg en "vanlig" huskatt, og merker godt forskjell i personlighet og lynne. Men han er nydelig denne også, bare på en litt annen måte... Min perser var født døv, og var kun til kos og hygge, ikke noe utstillinger på han nei. Men forsøkte å holde pelsen hans i sånn nogenlunde god stand allikevel. Det er jo ikke noe godt for pusen å ha masse floker og tugger i pelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopi Skrevet 4. april 2004 #6 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har 2 persere til kos :-) En gutt som blir 3 i oktober og en jentepus som blir 3 i Juli. Kjempehærlige puser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå