sarahlisa Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Skal på date med boblebad og overnatting.. Men så dukket mensen uventet opp.. Trenger ikke føre til sex og det er ikke hovedproblemet.. Men ser for meg litt mye styr med bading og ikke minst sove i samme seng når man har mensen.. Hvertfall siden dette er ganske nytt.. Har ikke vært veldig fysiske enda men ser for meg at det vil skje nå. Skal kose oss med vin og derfor forberedt på overnatting.. Tips? Bør jeg droppe bad og overnatting pga dette? Andre råd?
Rosewood Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Trenger ikke å bli noe styr det da, bruk tampong hadde mensen i spania jeg i fjor i sommer, jeg bada og jeg sov med kjæresten. Null stress. Bare å passe på at det ikke leker.
sarahlisa Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2013 Tusen takk for svar! Ja tenkte jo å bruke tampong, men har aldri brukt d om natta.. Blir ikke d mange timer? Pleier forsåvidt ikke blø så mye om natta når jeg tenker meg om.. Kommer jo det meste i det jeg står opp..
KapteinSabeltann Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Jeg vet om noen som kommer til å bli skuffet 13
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Skift tampong rett før du legger deg og så med en gsng du våkner. Hvis du vil minske risikioen ksn du kjøpe tamponger på apoteket. Anonym poster: d0a0e47a281696d32d3a2a9c6d81cad5
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Si i fra til fyren at du har mensen. Bruk tampong, så skal det gå fint både med å sove og bade. Men blir jo lite hanky panky da Man skal jo egentlig ikke gjøre det, men jeg ville brukt tampong også på natta i tilfelle det skulle lekke eller begynne å lukte.. Har gjort det selv i et par krisesituasjoner og det har gått helt fint. Er det mye kan du jo bruke et lite truseinnlegg i tillegg om natta. 1
Chien Skrevet 28. mars 2013 #9 Skrevet 28. mars 2013 Jeg tror nok at jeg hadde utsatt det til helgen etterpå. Bare rett og slett fordi at det er knotete med mensen, og fordi at boblebad + soving sammen ofte fører til nettopp sex.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #10 Skrevet 29. mars 2013 Si i fra til fyren at du har mensen. Bruk tampong, så skal det gå fint både med å sove og bade. Men blir jo lite hanky panky da Man skal jo egentlig ikke gjøre det, men jeg ville brukt tampong også på natta i tilfelle det skulle lekke eller begynne å lukte.. Har gjort det selv i et par krisesituasjoner og det har gått helt fint. Er det mye kan du jo bruke et lite truseinnlegg i tillegg om natta. Det er ikke noe problem å sove med tampong om natten, så lenge man ikke har den inne lengre enn man skal. Er ingen forskjell om man er våken eller sover, tampongen merker ikke det Anonym poster: b9096eaad228aa55c352e050b51679f1
Pringle Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 Prøv menskopp, hvis du ikke foretrekker å fjerne alt av naturlig fuktighet med tamponger, da. Bortsett fra i boblebadet, der trekker de inn vann istedet. Blir det samleie, er det bare å fjerne bindet/koppen/tampongen og legge et håndkle under dere... Trenger ikke gjøre det mer vanskelig enn det er. 1
Tibbie Skrevet 29. mars 2013 #12 Skrevet 29. mars 2013 En stor tampong og svart undertøy skal nok sikre deg Går nok fint å bruke det om natta. ...Og hvem vet, kanskje han er en av de få som er keen på å kjøre brannbil?
j23 Skrevet 29. mars 2013 #13 Skrevet 29. mars 2013 Skal på date med boblebad og overnatting.. Men så dukket mensen uventet opp.. Trenger ikke føre til sex og det er ikke hovedproblemet.. Men ser for meg litt mye styr med bading og ikke minst sove i samme seng når man har mensen.. Hvertfall siden dette er ganske nytt.. Har ikke vært veldig fysiske enda men ser for meg at det vil skje nå. Skal kose oss med vin og derfor forberedt på overnatting.. Tips? Bør jeg droppe bad og overnatting pga dette? Andre råd? Jeg er nysgjerrig på å høre hvordan det går og hvordan du løser "problemet" ditt ts! Lykke til!
happiest Skrevet 29. mars 2013 #14 Skrevet 29. mars 2013 Jeg pleier å bruke tampong om natten. Man kan jo faktisk ha tamponger i opptil 8 timer. Men jeg pleier av og til å skifte om natten når jeg våkner for å gå på do. Hadde jeg vært deg ville jeg sagt til han at du har mensen, så slipper du at han begynner å ta på deg osv på "upassende" steder. ikke så delikat! Hvis du ikke vil si direkte at du har mensen så kan du jo bare la en tampongpakke stå åpen på toalettet eller hinte om at du har litt magesmerter og at du lurer på om mensen kommer snart?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #16 Skrevet 30. mars 2013 Menn vet vanligvis at kvinner i fruktbar alder menstruerer. Bare si det, og hånter det ellers som du pleier med soving og bading. Anonym poster: 1713cfa60d56132c8c93033473547977
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #17 Skrevet 30. mars 2013 Jeg bruker kun tampong, å sover også med det. Har aldri hatt noe som helst problemer med det i de 10 år jeg har brukt det! Skulle det vise seg at det blir sex likevell, er det ikke verre enn å ha det i dusjen omså, å gjerne dimme lyset litt, hvis du ikke blør så mye Lykke til! Anonym poster: d719d15aa02d80a984190039c7aa0ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå