Gå til innhold

Fin til sommeren? Umulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ved hjelp av kosthold gått ned en del kilo, mangler 5-6, og det tror jeg at der mulig til sommeren. :)

Problemet er at jeg er utrent, og det vises på kroppen. Eier ikke kondis, og er veldig svak. Er ikke spesielt overvektig nå, en kilo over normal bmi. :) Men trenger å trene! Er det mulig å se resultater til juni om begynner nå?

Det jeg helst vil se resultater på magen, rumpa og lårene. Føler lårene er så store, og rumpa flat. Magen er ikke såå verst iforhold til kroppen, men vil gjerne bli mer definert etter hvert som mister kiloene!

Er forresten 19 år gammel, 69,8 kg og 167 cm. :)

Anonym poster: 1e7ad4a5d0842d906bf6966827c0b7d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn med utfall, knebøy, dips på stuebordet, push ups, mountain climbers, donkey kick, feks, alt dette kan du få til hjemme på gulvet. Google øvelsene om du er usikker :) trenger ikke vekter på disse i første omgang

Anonym poster: 5fa58f23e23306f007de513a3a40214f

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med utfall, knebøy, dips på stuebordet, push ups, mountain climbers, donkey kick, feks, alt dette kan du få til hjemme på gulvet. Google øvelsene om du er usikker :) trenger ikke vekter på disse i første omgang

Anonym poster: 5fa58f23e23306f007de513a3a40214f

Takk for svar! :) Skal sjekke ut noen av øvelsene. Skal begynne på treningssenter etter påskeferien, så tar gjerne i mot effektive øvelser både i form av timer og apparater. :laugh:

Anonym poster: 1e7ad4a5d0842d906bf6966827c0b7d7

Skrevet

Kondisjons/styrketrening med kettlebells er veldig effektivt :)

Gjest fjellhamster
Skrevet

Hvorfor ikke legge om treningsvaner og kosthold til det bedre nå, så slipper du å stresse med sommerform neste år? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å komme i bedre form, men ikke forvent at du vil få super fin kropp på så kort tid. Det tar minst ett år av trening før man virkelig oppnår det. Selvfølgelig vil lårene og rumpa bli mer faste, men usannsynlig at du vil få en Jessica Alba kropp på så kort tid. :)

Jeg liker å følge treningsvideoer. Gir litt mer inspirasjon til å fortsette når man vil helst gi opp. Se på denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731817 Inneholder video og plan for de neste seks ukene om skal garantere faste lår og rumpe :)

Anonym poster: b77be5a8f883a537f1984ca0e4781f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...