Gå til innhold

Pruter du i norske butikker i Norge?  

1. 1. Pruter du i norske butikker i Norge?

• Ja
      5
    • Nei
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pruter ikke i Norge , men gjør det når vi er i syden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i "vanlige" butikker, men kan godt prute litt på loppemarkeder og lignende. Pluss at det vel er en selvfølge når man skal kjøpe noe skikkelig dyrt noe, som feks bil...

Skrevet

Har aldri prutet, ikke engang i utlandet. tror jeg er litt for sjenert :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg innrommer det, jeg er en stor pingle naar det gjelder pruting!...

(kanskje jeg kan ha det som maal.....aa bli toffere...)

Clea

Skrevet

Det hender at jeg pruter hvis jeg skal kjøpe flere ting, og de er av det dyrere slaget. Da spør jeg om å få rabatt eller noe attåt.

Kjøper jeg plagg er jeg nøye på å sjekke de nøye for flekker, løse tråder etc og ber om å få avslag hvis jeg finner noe.

Jeg er ikke flau for å spørre om slikt, men det er sikkert fordi jeg bor i Oslo. Hadde jeg bodd i en småby hvor jeg kjente de bak disken kan det hende at jeg ikke hadde spurt.

Skal man spørre om rabatt i en klesbutikk ville jeg nok sett meg om etter dagligleder eller en som ikke så ut som en attenåring. Vanlige ansatte i kjeder som H&M, Vero Moda etc har ikke alltid myndighet til å gi rabatt, og særlig de unge er ofte veldig usikre på sin egen vurderingsevne.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tør ikke å prute, selv om jeg har en pappa er selverklært verdensmester i pruting :D

Hadde aldri turt å prute i Norge iallefall...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har solgt dresser til 22.000,- som ikke lot seg prute på. Fikk du med et par sokker på kjøpet var du både flink og sjarmerende.....

Skrevet

Jeg prutter ikke. Flaut! :oops:

Har solgt dresser til 22.000,- som ikke lot seg prute på. Fikk du med et par sokker på kjøpet var du både flink og sjarmerende.....

:ler: Har man råd til en dress til 22.000,- tror jeg ikke man gidder å legge alt for mye energi i å "sjarmere til seg" et par sokker :ler::ler:

Gjest Lille-My
Skrevet

Var inne på linken www.fordelsgruppen.no

Ikke dumt å la andre prute for seg :-)

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg prutter ikke. Flaut! :oops:

Tenkte eg og på! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...