Gå til innhold

Noen som har prøvd brownies i muffinsformer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ingen former å bake kake i og tenkte jeg kunne prøve meg på å lage brownies i muffinsformer. Er det noen som har prøvd og vet hvordan det blir? Da må de vel kanskje ikke stå like lenge?

Anonym poster: 9bb180c97756d653a7ba3cb7cfa7faad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har vi faktisk, vi laget alle julebrownisene i muffinsformer, Husker ikke hvorfor, men vi gjord nå det. Husker ikke heeeeelt hvor lenge de stod, men hvor lenge skal de stå opprinnelig? Trekk fra noen minutter, prøv deg frem, ike ha for mye i hver form.

Anonym poster: dc26afb7723500506f859179f9a84480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De skal opprinnelig stå i ca 30 minutter. Jeg får ta 15 minutter først også sjekke hyppig. Men ble de fortsatt klissete inni da? Har på følelsen at den bli mer gjennomstekt når de blir så små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De skal opprinnelig stå i ca 30 minutter. Jeg får ta 15 minutter først også sjekke hyppig. Men ble de fortsatt klissete inni da? Har på følelsen at den bli mer gjennomstekt når de blir så små?

De ble harde på utsiden og klissete inni ja, vi delte de ut som julegodt og folk lurte på hva slags rare sjokolademuffins dette var :)

Jeg husker ikke hvorfor vi laget i muffinsformer, men tror det var enklest i og med at vi skulle gi de vekk og ikke hadde noe å pakke i..

Anonym poster: dc26afb7723500506f859179f9a84480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager alltid brownies i muffinsformer. Jeg vil anbefale muffinsformer i silikon eller andre med mye støtte for de flyter litt mer ut enn vanlige muffins. Steketiden tar jeg alltid på feelingen, man ser når de er ferdige. Sånn 10-15 min alt etter hvor store de er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Browniemuffins har jeg lagd i muffinsformer, ja. Ligger en oppskrift på detsoteliv.no om du vil prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for svar alle sammen :) Da blir det brownies i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...