Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en traumatisk opplevelse med en reisehårføner her om dagen. Siden håret mitt er langt, flagrer det en del når jeg føner det. Den dumme reiseføneren har ikke noe filter mellom innsuget på baksiden og motoren, og vips var en lengde kylt fast inne i føneren som harde knuter. Etter mye styr greide jeg å frigjøre håret ved hjelp av min tangle teezer og en hårnål, men håret som har vært inni føneren er helt utrolig slitt og skadet.Det kjennes knusktørt ut, og ser ut som sånn ihjelbleket fjortishår. Er det noe jeg kan gjøre for å redde det, eller må jeg bare innfinne meg med at det må klippes?

Det er snakk om 6-7 cm av lengden, og jeg har virkelig ikke lyst til å klippe så mye av det fine håret mitt! :(

Håper noen kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shit.. Du kan jo prøve å redde med ekstremt mye balsam, hårkur for fukt, osv en periode!

Anonym poster: b2567b3a0f975afa4771a21ec5fe48ea

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det hørtes kjipt ut :/ Jeg har gjort det samme før, men jeg hadde heldigvis planer om å klippe meg uansett. Såvidt jeg vet er det nok ikke mulig å redde hår som er såpass ødelagt. Du kan jo prøve med kurer og sånn, men jeg tviler på at det vil gjøre noen nytte.

Anonym poster: 584aeffdd73fcbe13224c0822f63a8cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok klippet det. Fare for at det ryker og spiser seg oppover i håret ditt.

Anonym poster: 1bb6169a3efb72291ccd60b836bb95a4

Skrevet

Skulle ikke vært lov å selge sånne fønere. Har gjort det samme jeg også. Tror jeg ville prøvd å kure det masse med gode frisør produkter, og brukt olje. Hør med frisøren. Før eller senere må du klippe det, men du trenger kanskje ikke å klippe det så mye hvis du tar godt vare på det. Var det mye av håret ditt som kom i føneren? En kur jeg liker veldig godt er redken. Den lilla. Husker ikke helt hva den heter. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...