Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Jeg vil prøve å ta enda bedre vare på mitt noe vintertørre og behandlede lange hår. Jeg har allerede kuttet ned på antall vask pr uke, og har etterhvert sett gode resultater av det. Balsam bruker jeg, men jeg tenker liksom aldri over å kure håret. Men jeg ser godt nå at spesielt det ytterste hårlaget begynner å bli ganske tørt. Jeg farger håret jevnlig (men stort sett farger jeg kun etterveksten), men tok også noen litt lysere striper i håret i fjor sommer. Så håret er behandlet, og tørt. Tenkte jeg skulle prøve å ta hårkur/hårmaske med jevne mellomrom, men i den store jungelen av produkter føler jeg meg bare fullstendig lost... Håper derfor at noen her inne kan komme med noen gode råd. Jeg ønsker primært råd til hårkur/hårmaske, men tar også gjerne i mot råd ang hvilke hårpleieprodukter jeg burde bruke i det daglige (type shampoo, balsam, serum, olje(?) osv) Jeg har hår til ca midt på skulderbladene, mørkt med litt lysere striper (men ikke typisk blekete striper). Har relativt tykt hår. Hodebunnen min har en tendens til å bli tørr og "flakete", noe som har bedret seg etter jeg sluttet å vaske håret daglig (vasker nå ca hver tredje dag etter råd fra frisør). Håper det er noen her inne som har gode råd å komme med til en hårkur-noob som meg
muffin26 Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Jeg elsker joico sin fuktighetskur. Har ganske lik hårtype som deg. Marocanoil er også fin å ha i lengdene etter vask.
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Jeg elsker joico sin fuktighetskur. Har ganske lik hårtype som deg. Marocanoil er også fin å ha i lengdene etter vask. Tusen takk for tips! Et kjapt søk på moroccan oil ga mange treff, mye å velge i ser jeg. Men det spiller kanskje ikke så stor rolle hvilken man bruker? Joico hårkur, er det denne?
muffin26 Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Nei det er denne http://www.chemistdi..._1_185773.html. Så bruker jeg denne oljen i lengdene og tuppene http://www.feeluniqu...air-Types-25ml. Bestiller alt fra feelunique,men fant ikke denne kuren der nå,men den pleier å stå under k.pak. Disse tingene hjalp det tørre håret mitt med en gang. Endret 27. mars 2013 av muffin26
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Tusen takk for hjelpen, muffin! Da tror jeg at jeg bruker de samme produktene som deg, og satser på at jeg får samme gode virkning!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Redken All Soft-serien er også veldig god. Anonym poster: 30c34918d8fcfce790fe8abc27e80649
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Da skal jeg sjekke ut den også :-) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå