Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Hei! Er det noen som har forslag til bra utstyr til vanlig barbering?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Du vet at du er på "KVINNEguiden" nå ikke sant? Anonym poster: c7b74cd495ffed6e1981a3baa2d9d984
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Du vet at du er på "KVINNEguiden" nå ikke sant? Anonym poster: c7b74cd495ffed6e1981a3baa2d9d984 Jeg er moren hans. Han spurte om jeg kunne kjøpe det han trengte til barbering. Og jeg har ikke peiling på barbering for menn.
SubHuman Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Bare kjøp gilette (fusion power glide eller noe sånt), den dyrere i innpakning, barberhøvler som passer til den og barbergel for sensitivhud. Du vet at du er på "KVINNEguiden" nå ikke sant? Anonym poster: c7b74cd495ffed6e1981a3baa2d9d984 Tøffen Endret 27. mars 2013 av SubHuman 2
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Bare kjøp gilette (fusion power glide eller noe sånt), den dyrere i innpakning, barberhøvler som passer til den og barbergel for sensitivhud. Tusen takk!
Gjest Trolltausa Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Jeg vil anbefale en babermaskin i første omgang. (Mindre sjanse for kutt ) Gjerne en med tre hoder, min sønn sverger på at de er best. Snakk med noen på nærmeste el-butikk, så får du noen gode råd der. Ellers er vel Gilette barberhøvler, og barberskum for sensitiv hud, et veldig trygt valg. 1
SubHuman Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Jeg vil anbefale en babermaskin i første omgang. (Mindre sjanse for kutt ) Gjerne en med tre hoder, min sønn sverger på at de er best. Snakk med noen på nærmeste el-butikk, så får du noen gode råd der. Ellers er vel Gilette barberhøvler, og barberskum for sensitiv hud, et veldig trygt valg. Problemet med barbermaskin er at de rett og slett ikke er så bra iforhold til høvler, men for all del så er det smart hvis du/han er redd for at han skal kutte seg. Eller hvis han ikke har fått skikkelig skjeggevekst enda.
TheMaster Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Han må da lære seg å barbere ordentlig en gang, så det å kjøpe maskin for å unngå å kutte seg er tull. Barberskum og en høvel funker (Jeg er mest glad i de med 5 blader). Når man først starter å få litt skjeggvekst er det bare snakk om å ta noen områder uansett og når jeg var på det stadiet ville en maskin vært alt for grov uansett. Kjøp med gel for sensitiv hud kan også være et smart råd. Få med en pakning med ekstra blader også. Jeg har en slik som vibrerer og er fantastisk fornøyd med den.
Kontormus Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Jeg fikk faktisk barbersaker på handlelista fra min sønn jeg også for noen dager siden. Er vel ikke annet enn litt dun på overleppa, men tror det får de til å føle seg voksne at de har eget utstyr til å fjerne det med. Kjøpte en slik vibrerende Gillette-sak (til over 200 kr) og gel. Han var fornøyd med kjøpet (selv om vibrering sikkert ikke var nødvendig, men det var nå det de hadde)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #11 Skrevet 28. mars 2013 Jeg vil anbefale en babermaskin i første omgang. (Mindre sjanse for kutt ) Gjerne en med tre hoder, min sønn sverger på at de er best. Snakk med noen på nærmeste el-butikk, så får du noen gode råd der. Ellers er vel Gilette barberhøvler, og barberskum for sensitiv hud, et veldig trygt valg. Alle unge menn trenger å lære seg å barbere seg med høvel og gel ! Barbermaskinen komme inn senere i livet når man selv velger det. Det er litt stas å bruke høvel, mer mandig aktivitet skal du lete lenge etter. Viktig å lære høvelbruk først ! Det gir også en spesiell følelse ! Bare fortell han at han skal barbere med hårene, sakte, og skylle høvelen hele tiden ! Hilsen en voksen mann ! Anonym poster: a6129c5327d7b0cccfdc699ab4ae1d6d
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #12 Skrevet 28. mars 2013 Alle unge menn trenger å lære seg å barbere seg med høvel og gel ! Barbermaskinen komme inn senere i livet når man selv velger det. Det er litt stas å bruke høvel, mer mandig aktivitet skal du lete lenge etter. Viktig å lære høvelbruk først ! Det gir også en spesiell følelse ! Bare fortell han at han skal barbere med hårene, sakte, og skylle høvelen hele tiden ! Hilsen en voksen mann ! Anonym poster: a6129c5327d7b0cccfdc699ab4ae1d6d Er jo intenst kjedelig å barbere seg da. Ikke spesielt stas spør du meg. Ellers støtter jeg rådene dine, og vil føye til at han unggutten bør bli fortalt at han må varme opp huden før barbering, og skylle seg med iskaldt vann etter barbering.
Hergensheimer Skrevet 29. mars 2013 #14 Skrevet 29. mars 2013 Gilette er absolutt nummer 1, og som en hederlig nummer to kommer sword wilkinson. Du må ikke under noen omstendigheter falle for fristelsen å kjøpe en sånn pakke med engangshøvler av sånn billig kvalitet. Ved et nødtilfelle var jeg en gang nødt til å barbere meg med noen euroshopper-høvler, og det var som å ha fandens jævlige oldemor gå løs på meg med pinsett. Varmt vann i ansiktet først...så en god barbersåpe på, og dernest er det bare å gå i gang. La han få prøve seg frem. Men det er ikke så mye fornuft å lære av reklamefilmene. Jeg må snu meg vekk hver gang en av disse barberingsfriskusene drar høvelen mothårs på halsen...barbèr medhårs....dvs ikke oppover, men nedover. Varmt vann...la det være en tidel før han sier "å...dette var for varmt!"....
TheMaster Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 barbèrmaskin er helt fryktelig. Barbermaskin er helt fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå