Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med en liten en som legger seg halv 7 kan vi ikke lenger farte rundt og finne på masse sprell som vi gjorde før. Kveldene blir derfor veldig ensformet og kjedelige i lengden. Gjerne av typen henge i sofaen og se på tv.

Noen som har tips til sprell man kan finne på hjemme? Når det bare er oss 2?

(Ikke av sexuell art, den biten har vi kontroll på :P)

Anonym poster: 8311085b068bd7eb17c07a2cd63d2afe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Se en film, serie

- lage biffmiddag på en hverdag

- spille pc-spill sammen

- Kortspill

- lage plan for hva dere kan gjøre sammen med ungen på dagen

AnonymBruker
Skrevet

Brettspill og kortspill er undervurdert. :)

Anonym poster: 4b3fbc540a9638f4a61d159b83a1845f

• Liker 2
Gjest hva som helst
Skrevet

Origami, maling og tegning

Les bøker (er ikke noe mer aktivt enn å se på tv, men jeg føler ihvertfall at jeg sitter igjen med mer etter det).

AnonymBruker
Skrevet

Origami

(Ikke av sexuell art, den biten har vi kontroll på :P)

Anonym poster: ceb39c2f51e395b7a398d012caefc2d0

Skrevet

Bake/ lage mat

Sjekk blogger for diverse hobbygreier man kan fikle med. Mange kreative sjeler der som deler interessante og morsomme ting man kan bedrive med hjemme!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kortspill og brettspill vil jeg også anbefale på det sterkeste :jepp:

Beste kveldene vi har er nå vi skrur av TV, setter på litt lav musikk, tenner litt lys, finner frem noe snacks og drikke og bare sitter og spiller og koser oss hele kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min investerte i tv-spill for en stund siden, og det kan jeg anbefale. Jeg liker egentlig ikke å drive med sånt, men han overtalte meg.

Og vi har det dritmorsomt sammen med dette.

Anonym poster: 2c4e1a9fb78483b7f138d1654ad42872

AnonymBruker
Skrevet

Rydde, vaske, pusse opp, dra til venner hver sin kveld, spille spill, se tv, surfe nettet osv. Mye en kan gjøre.

Hvor tidlig står ungen opp når den legges 18.30?? Må være luksus, er ikke ferdig med lekser og middag/kveld vi i den tiden her, men så er ungene snart tenåringer og da :)

Anonym poster: 8628aff056475cf58e73832ac3d03d2d

Skrevet

Hihi, til info til anonymsvarer lengre opp: Origami har ingenting med sex å gjøre, det er papirbrettekunst (japansk?)

Ellers kan dere surfe sammen på nett og lete opp eksotiske feriesteder for å drømme, eller planlegge ferie av mer realistisk art.

• Liker 1
Skrevet

Ta et glass vin, tenn levende lys, se en film, masser hverandre, spill brettspill (kjempekoselig!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...