Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente18
Skrevet

Jeg er tvanginnlagt. Så kommer ikke unna dette stedet. Det har kommet en ny pasient som er veldig hyggelig. Men plutselig en dag så kjefta han og sa masse stygge ting til en ansatt. Jeg sa til hun ansatte etterpå at det var dårlig gjort av han. Da sa hun "Det er en del av sykdommen hans, han kan iikke noe for det" Så spurte jeg "Kan han plutselig klikke på hvem som helst"? og hun bare "ja"

Nå er jeg redd :( jeg er 18år men oppfører meg som en unge jeg vet.. men seriøst..jeg har ekstremt lav selvtillit, har blitt mobbet på barne og ungdomsskolen og jeg vet ikke om jeg takler å høre mer dritt om meg selv. Hvis han plutselig klikker på meg så kommer jeg til å bli suicidal.

Nå vet jeg ikke om jeg tørr gå i stua, på morgenmøtene, kveldsmøtene, frokost, lunsj, middag. tror jeg må isolere meg på rommet.. tørr ikke møte han og han er overalt :( hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med pleierne om det.

• Liker 3
Gjest jente18
Skrevet

Snakk med pleierne om det.

Hva kan de gjøre? de kan ikke bestemme om han skal klikke på meg eller ikke :( dette er et mareritt

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kan de gjøre? de kan ikke bestemme om han skal klikke på meg eller ikke :( dette er et mareritt

De kan i hvert fall ikke gjøre noe hvis du ikke sier i fra om hvordan du reagerer på ham.

Skrevet

Heihei! Huff, det er Ikke greit å gå rundt å føle det sånn..Jeg syntes du skal snakke med en av sykepleierne på avdelingen din - det trenger ikke være så dramatisk - men, du kan si noe sånt som at du har tenkt litt på det hun pleieren sa til deg, og at du ble litt engstelig når du hørte at han kan klikke på hvem som helst.. Da vil de nok berolige deg og dere kan få en til en samtale rundt det. Det er ingen som vil tenke at det er rart, og jeg tror at de aller fleste ville ha reagert med litt engstelse av å få et sånt svar som du fikk ( som jeg forsåvidt synes var et lite gjennomtenkt svar).. Lykke til:-)

Gjest jente18
Skrevet

Heihei! Huff, det er Ikke greit å gå rundt å føle det sånn..Jeg syntes du skal snakke med en av sykepleierne på avdelingen din - det trenger ikke være så dramatisk - men, du kan si noe sånt som at du har tenkt litt på det hun pleieren sa til deg, og at du ble litt engstelig når du hørte at han kan klikke på hvem som helst.. Da vil de nok berolige deg og dere kan få en til en samtale rundt det. Det er ingen som vil tenke at det er rart, og jeg tror at de aller fleste ville ha reagert med litt engstelse av å få et sånt svar som du fikk ( som jeg forsåvidt synes var et lite gjennomtenkt svar).. Lykke til:-)

Hei :) oy, du er kjempe hyggelig! Skal prøve si ifra...uten å virke dramatisk. tusen takk ^^

Skrevet

Hvis du holder en viss avstand til han så kan jeg aldri tenke meg at han klikker på deg.

Skrevet

Snakk med noen, og så kan de hjelpe deg. De kan sikkert flytte han, passe på deg.

Gjest Tekola
Skrevet

Kjære trådstarter.

Jeg ser meg nødt til å stenge tråden din, da vi ikke kan følge med på hva slags svar du får her inne og sørge for at du ikke får noen svar som kan være til skade for deg.

Du skriver at du er innlagt, og jeg vil derfor anbefale deg å snakke med personellet der om alle de tankene du forteller om her.

Et innlegg som omhandler selvskading er fjernet.

Ønsker deg alt godt,

Mvh,

Tekola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...