Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Jeg var på byen med venninnene mine da vi traff noen kompiser av ei venninne, vi hang sammen med dem på uteplassen. Jeg har lenge vært interessert i denne kompisen til venninnen min og var glad for at vi møtte ham og kompisene hans, ville gjerne snakke mer med ham og bli bedre kjent... Dro en tur på toalettet og da jeg kom tilbake igjen overhørte jeg samtalen mellom guttene. Gutten som likte meg sa til kompisene sine at " Hun*navnet mitt*?... Da stikker jeg den heller inn i en tornebusk." Jeg ble så satt ut av den kommentaren at jeg gikk inn på toalettet igjen og kviet meg for å komme ut igjen. Har tenkt på den kommentaren siden da, og føler meg skikkelig teit som likte ham, og blir lei meg at han sa og tenker slikt om meg... at han stikker den heller inn i en tornebusk.....
Gjest TJ Oshie Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Tipper du/dere er av den yngre garde? Men sikker på at du hørte rett? Hvis så, var du var heldig som oppdaget at fyren var såpass sørgelig før du evt ble mer involvert og betatt. Typisk kommentar for en usikker guttebass som skulle tøffe seg. Folk sier for øvrig utrolig mye dumskap på fylla, uten at det egentlig ligger mye i det. Sikt deg inn på en ny 7
Gjest Skogmann Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Jeg var på byen med venninnene mine da vi traff noen kompiser av ei venninne, vi hang sammen med dem på uteplassen. Jeg har lenge vært interessert i denne kompisen til venninnen min og var glad for at vi møtte ham og kompisene hans, ville gjerne snakke mer med ham og bli bedre kjent... Dro en tur på toalettet og da jeg kom tilbake igjen overhørte jeg samtalen mellom guttene. Gutten som likte meg sa til kompisene sine at " Hun*navnet mitt*?... Da stikker jeg den heller inn i en tornebusk." Jeg ble så satt ut av den kommentaren at jeg gikk inn på toalettet igjen og kviet meg for å komme ut igjen. Har tenkt på den kommentaren siden da, og føler meg skikkelig teit som likte ham, og blir lei meg at han sa og tenker slikt om meg... at han stikker den heller inn i en tornebusk..... Se det positive i det, nemlig at du nå slipper å være interessert i en douchebag. 17
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Tipper du/dere er av den yngre garde? Men sikker på at du hørte rett? Hvis så, var du var heldig som oppdaget at fyren var såpass sørgelig før du evt ble mer involvert og betatt. Typisk kommentar for en usikker guttebass som skulle tøffe seg. Folk sier for øvrig utrolig mye dumskap på fylla, uten at det egentlig ligger mye i det. Sikt deg inn på en ny Hvis det er snakk om unge menn er det jo også en mulighet for at denne karen likevel er interessert, men er usikker på seg selv og bare sa det han trodde var forventet av kameratene i frykt for å tape ansikt. Unge menn skal jo gjerne tøffe seg litt for hverandre.
lillevill Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Han prøvde å tøffe seg, og nå kan han angre. du fortjener en med mer personlighet enn han der. Han høres ut som en drittsekk. 6
Miss moneypenny Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Tror jeg ville sendt han en melding og skrevet noe i stil med "kos deg med tornebusken for med den personligheten tror jeg det er alt du kommer til å få". ikke bry deg om sånne umodne guttehvalper, vi kvinner ønsker oss MENN, gjør vi ikke? 8
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Enten er han feig og barnslig som skal tøffe seg for kammerater, eller han er overhodet ikke interessert. Uansett slipper du å være betatt av en som ikke er verdt det Men ja, sånt kan svi - det er helt naturlig. 2
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Er han drittsekk fordi han ikke syns ho er fin?
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #9 Skrevet 27. mars 2013 Sånne kommentarer svir.. Og henger med lenge! Rart noen ganger at det skal så lite til.. Jeg har hørt at jeg er "feit og upulbar" og selv om dette er mange år siden nå husker jeg det veeeldig godt. Fyren er en dust rett og slett, prøv å ikke la det plage deg. 1
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Er han drittsekk fordi han ikke syns ho er fin? Var vel heller kommentaren han slang til kompisene sine mens han trodde hun ikke hørte som var drittsekk- momentet her.. 4
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #11 Skrevet 27. mars 2013 Var vel heller kommentaren han slang til kompisene sine mens han trodde hun ikke hørte som var drittsekk- momentet her.. Som om ingen av dere aldri har slengt fra dere en bemerkning ang et annet menneske
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #12 Skrevet 27. mars 2013 Som om ingen av dere aldri har slengt fra dere en bemerkning ang et annet menneske I voksen alder vil jeg påstå jeg aldri har sagt noe i den kategorien nei. 5
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #13 Skrevet 27. mars 2013 Er han drittsekk fordi han ikke syns ho er fin? Er du dum og ureflektert fordi du ikke klarer å skjønne sammenhengen? Om jeg nå er litt krass får så være - men det er noe som heter "som du spør får du svar". Og for å fore det inn med te-skje. Nei han er drittsekk fordi han oppfører seg som en barnslig drittsekk. Jeg kjenner personer som deg men går ikke rundt og omtaler dem som idioter av den grunn. Det er noe som heter sosiale antenner, empati og folkeskikk. 11
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #14 Skrevet 27. mars 2013 I voksen alder vil jeg påstå jeg aldri har sagt noe i den kategorien nei. Du vet jo ikke hvor gamle de er. Og syns ikke at han går under kategorien drittsekk bare fordi han var uheldig med ordvalget. Dere kjenner da ikke dette mennesket.
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #15 Skrevet 27. mars 2013 Du vet jo ikke hvor gamle de er. Og syns ikke at han går under kategorien drittsekk bare fordi han var uheldig med ordvalget. Dere kjenner da ikke dette mennesket. Dette er oppførsel normalt sett forbundet med umodne mennesker, personer som har et behov for å gå inn i en rolle hvor de skal tøffe seg på andres bekostning. Deduksjon tilsier at dette derfor er svært unge mennesker vi snakker om. I en debatt baserer man seg på de premissene og informasjonen man får. Å omtale andre som ikke har gjort deg noe som helst vondt på denne måten er og blir drittsekkoppførsel. "Uheldig med ordvalget" er ting som "- hva synes du om den nye klippen min? -ehh jo den var ikke så værst/har sett bedre". Ikke å sammenligne andre med noe grusomt og smertefullt. På samme måte som at folk har lov å uttale slikt har andre lov til å reagere og tenke sitt om dem som uttaler det. Frihet har konsekvenser. Vedrørende din siste kommentar - vi omtaler en gitt situasjon og alle som ville oppført seg slik. Ikke en spesifik navngitt identifisert person. Svært som du tar deg nær av dette da? 5
frøkna Skrevet 27. mars 2013 #16 Skrevet 27. mars 2013 Du vet jo ikke hvor gamle de er. Og syns ikke at han går under kategorien drittsekk bare fordi han var uheldig med ordvalget. Dere kjenner da ikke dette mennesket. Jeg vet ikke hvor gammel han er, men det er uansett en drittsekk ting å si. Kjenner han like lite som du kjenner meg, allikevel kommer du med antagelser om meg, og andre som har deltatt i tråden.
SoftKitty Skrevet 27. mars 2013 #17 Skrevet 27. mars 2013 Er du veldig tynn? Har hørt gutter bruke liknende begreper om å ha sex med for tynne jenter.. Uannsett en skikkelig dust ting å si, men han skulle nok tøffe seg litt for kompisene og tok litt i så forsøk å ikke bli for lei deg. Skjønner at du ble satt ut, jeg hadde også blitt det om jeg overhørte noe sånt:/
Miller Skrevet 27. mars 2013 #18 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Er han drittsekk fordi han ikke syns ho er fin? Det er en drittsekk-kommentar ihvertfall. Det å legge voldsom vekt på hvor lite interessert han er, kun for å få kompisene til å le, er rett og slett kvalmt. Jeg tror ikke det handlet om at hun faktisk var stygg, men at han skulle tøffe seg. Typisk for gutter som er usikre på seg selv. Endret 27. mars 2013 av Miller 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #19 Skrevet 27. mars 2013 Fy... En som kan lire av seg noe slikt, er ikke verdt tiden din. Anonym poster: 6be53a8991c6845357feaa7c6bc0a525
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #20 Skrevet 27. mars 2013 Tror jeg ville sendt han en melding og skrevet noe i stil med "kos deg med tornebusken for med den personligheten tror jeg det er alt du kommer til å få". ikke bry deg om sånne umodne guttehvalper, vi kvinner ønsker oss MENN, gjør vi ikke? Guh eg lo godt nå... Dette ville jeg skrevet til ham om jeg var deg frøken. For en taper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå