Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Var på en fest for to helger siden og der møtte jeg en gutt jeg lenge har visst hvem var men aldri har snakket med.. Vi kom tilfeldigvis på samme narchspiel og det endte med at vi måtte overnatte der og det ble jo til litt kosing (ikke sex) og prating til langt på natt! Falt virkelig helt pladask for han her, og vi har snakket hver dag over nettet etter dette.

Problemet er at jeg har hørt at han har "playet" flere jenter, det var liksom en av grunnene til at jeg tiok avstand fra dette når vi lå i samme seng. Hvordan kan jeg vite/ si det til han på en måte slik jeg vet at han ikke "player" og bare leker med mine følelser også? Synes det er så sinnsykt kjipt at jeg i det ene øyeblikket tenker at han er den rette, og i andre øyeblikk hører jeg andre rykter..

Anonym poster: eb33c362d1168905e3a0e936fa85dd02

Videoannonse
Annonse
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Må ikke høre så mye på rykter. Er som oftest bitre jenter som ikke forstår at de ikke kan kjøpe menn med sex som setter ut sånne. Men legg fra deg prat som at du har falt pladask, at du tror han er den rette etc. Det høres helt desp ut og skremmer vekk de fleste. Ta ting som det kommer og ikke vær redd for å by på deg selv. Det har ikke tapt noe som helst av å gi det du har for å få han.

Skrevet

Man kan aldri vite noe som helst.

Og derfor lønner det seg å gå sakte fram.

• Liker 1
Gjest blomkvisten
Skrevet

Hmmm.. Ta det rolig, det er mitt eneste tips!

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

And here we go again....... :sukk:

Hva med å drite i å legge sin skjebne i andres fang og heller hoppe i det? Klart du kan bli skuffa men sjansen er også tilstede for at du blir mer enn happy?

Endret av Gorgonzola
AnonymBruker
Skrevet

And here we go again....... :sukk:

Hva med å drite i å legge sin skjebne i andres fang og heller hoppe i det? Klart du kan bli skuffa men sjansen er også tilstede for at du blir mer enn happy?

helt sant, du sier noe det :-)

Anonym poster: eb33c362d1168905e3a0e936fa85dd02

Skrevet

Test ham da! Ikke hopp til sengs med en gang, ikke gi ham for mye oppmerksomhet heller og se hva er det han egentlig er ute etter. :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...