Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker deg, Even.

Kan aldri si det til deg av forskjellige grunner. Men det er slik jeg føler for deg. Selv om du tror jeg er bare din gode venninne, jeg føler mye mer enn det for deg. Hver gang vi prater, hopper jeg av glede. Hver gang jeg tenker på deg, blir jeg både glad og trist. Glad for at jeg føler det jeg føler og trist at du aldri kommer til å bli min. Jeg vet at hvis jeg forteller deg hva jeg føler, vil det ødelegge vennskapet vårt.

Jeg kan ikke miste deg. Jeg trenger deg i mitt liv. Det er bedre å aldri si det jeg så mye ønsker å si, enn å miste deg. Kanskje en dag, mange år senere, kommer jeg til å fortelle til deg hva jeg føler siden første gang jeg så deg. Kanskje forteller jeg en gang, men ikke nå, Even. Ikke nå. Jeg er ikke klar til å miste deg. Ser du det i øynene mine, Even? Hører du det i ordene mine? Sannheten som gjemmer seg bak det som du oppfatter som en spøk. Det er ingen spøk, elskede, det er sannheten som jeg ikke klarer å si uten å miste deg.

Fordi jeg elsker deg så høyt.

Bare deg, Even.

Er det ikke tragisk når noen ikke tør snakke om følelsene sine? Har dere opplevd dette som jeg har sitert her?

Sier dere fra, selv om det kan sette en slutt på vennskapet?

Anonym poster: 420062b6afda3ba08462d27dcfeb04d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Friend Zone...

Viste du at gutter havner i jenter sin Friend zone, og ikke motsatt? vel ytterst sjeldent.

Jeg som gutt klarer ikke å være venner med jenter jeg ikke finner attraktive, og blir derfor ikke interessert i jenter som ikke jeg er interessert i.

Go for it, snakk med han om han kunne tenke seg å ha datet deg.

Anonym poster: 5bf9acdf91bac7908ff9b880047d7785

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Har følt det samme selv og mistet han selv om jeg ikke sa noe. Vi mistet kontakten og nå har jeg ikke snakket med han på rundt 3år..

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lett å risikere å miste en venn i slike tilfeller. Det er ikke bare gutter som havner i jentenes Friend Zone. Veldig ofte er det jenter som utvikler følelser og ikke tør fortelle om dem. Jeg har allerede mistet venner etter å ha fortalt om min kjærlighet og tror ikke at jeg vil gjøre samme feil igjen.

Anonym poster: 1d60d520a6afe308162d64b0b1fe9d77

Gjest TJ Oshie
Skrevet

Jeg som gutt klarer ikke å være venner med jenter jeg ikke finner attraktive

Anonym poster: 5bf9acdf91bac7908ff9b880047d7785

Haha, sjarmtrollet sjæl

AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 1a9f3d67ebb73802d35e0b6fbf0af9fe

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke denne Even det er snakk om her. Han er en helt vanlig mann.

Anonym poster: 1d60d520a6afe308162d64b0b1fe9d77

Gjest Dr Phil
Skrevet

Det er bare tull å ikke fortelle om følelsene fordi en er redd for å miste vennskapet.

La oss si dere er gode venner og henger mye i lag. Den dagen han får dame så er det gode vennskapet over. Uansett om du har fortalt om følelsene eller ikke.

Skrevet

Enig med dr.Phil over her. Et vennskap der den ene (eller begge?) egentlig vil noe mer er jo ikke ordentlige vennskap, og jeg mener faktisk at den med følelser holder den andre litt for narr. Den andre tror jo de er gode venner og at h*n har en god og nær venn, mens det i realiteten er under "falsk flagg" fordi "vennen" egentlig går rundt og vil noe mer.

Hvordan kan du som god venn glede deg over vennen din sitt kjærlighetsforhold hvis du spises opp av sjalusi og egne såre følelser? og det kan jo også hende at vennen som ikke vet om følelsene ville oppført seg annerledes hvis h*n visste om de faktiske følelsene. Skikkelig gode venner har ikke vikarierende motiver for vennskap, enten det er skjult kjærlighet eller annet som ligger bak.

Skrevet

Har han kjæreste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...