Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...forlatt kjæresten din som du fremdeles elsket, men muligens var litt lei av, for en fyr du har møtt som du klikker veldig med, og har mange felles interesser med?

Anonym poster: 4f67194d2e4574abadda803fcc58d141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men eksen min gjorde det mot meg nå nettopp. Det svei så inni helvete. Det gjør fortsatt vondt...

Anonym poster: 874bd9be40bc9fc8235f1ea526553419

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

I utgangspunktet ikke. Men jeg hadde trolig endt opp med å snakke med de begge, og hørt om en triade eller en "V" var mulig.

Gjest Adera
Skrevet

Nei, eg hadde heller jobbet med forholdet eg allerede var i.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Nope, litt sånn "dont know what you got til its gone"... du sier at du elsker vedkommende, da er det all grunn til å jobbe med forholdet. :)

Skrevet

Nei, absolutt ikke!

Skrevet

Nei, ikke hvis jeg elsket han.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Langvarige forhold går som regel litt opp og litt ned - hadde ALDRI gitt slipp på min kjære fordi jeg " klikker" med en annen. Det finnes mange hyggelige, kjekke mennesker man kommer svært godt overens med,- de kommer og går, men det man har med sin kjære er mye mer verdifullt enn en god "klikk".

Skrevet

Ja, hvis jeg var ung og uerfaren og hadde lyst til å teste ulike forhold før jeg virkelig slo meg til ro. Siden du skriver "kjøresten" ntar jeg at dere ikke bor sammen og det ikke er barn med i bildet.

Du er lei kæresten, men tror du lsker ham. Hiv deg rundt og test ut den nye, godt mulig han er en bedre match.

Skrevet

Nei

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei,men sjønner det der med spenningen.

Gjest blenda
Skrevet

ja og nei.. tja. Kanskje, kanskje ikke.

Er vel egentlig umulig for noen her inne å svare på det.

Jeg gjorde det. Selv om jeg var glad i den jeg var i forhold med,så gikk forholdet sakte men sikkert på vei mot stupet. Mange småting i hverdagen som skapte mer og mer irritasjon og mistrivsel for begge. Den jeg var interressert i hadde jeg følelser for fra før og følte var mer på bølgelengde. Litt vanskelig å forklare. Denne personen jeg ble kjent med lenge før eksen. Men fant ikke ut før senere at det var gjensidig.

Jeg tok sjansen og angra ikke. Den største forskjellen merker jeg i hverdagen. Veldig ulik væremåte hvis jeg skal sammenligne dem. Lettere å leve med og mindre irritasjoner i hverdagen.

Hadde det vært en jeg nettopp ble kjent med derimot tror jeg ikke jeg ville tatt sjansen. Eller kanskje.. tja.. vet ikke..

Skrevet

Ikke gjør det.

Et forhold går opp og ned.

Jeg tror du vil angre på det.

Uannsett hva du gjør så vil du nok sammenligne din kjæreste med den nye fyren.

Både på godt og vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Hulderen. Hvor gammel er du? Hvis du er ung, kast deg i det og ha det gøy, man trenger ikke stresse med forhold i ung alder. Selv er jeg i midten av 30-årene og ville ikke gjort det, for 10-15 år siden derimot, ja.

Anonym poster: 88989b327c9bda6320243e8d1484fc90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...