Gå til innhold

Kompis maser om bilder ... krise!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld!

Rett på sak:

Har en god kompis av meg som jeg tekster med nå. Han skrev til meg nå etter en måned uten å ha snakket sammen. Etterhvert i samtalen har han mast om bilder av meg. Jeg har sendt et par stykk, og han svarer: Send et av deg alene.

Nå spør han meg om jeg ikke har et bilde der man også ser kroppen.

Er jeg teit hvis jeg tolker dette seksuelt, i og med at han maser og det er såpass sent?

Han er forlovet - jeg blir kvalm.

Hva hadde dere svart , uten å ødelegge "vennskapet"? Har latt være å svare et par ganger, men han maser fortsatt..

Anonym poster: 31d97fe7e475b80f27029dd4d0d26047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan venner er dere om man virkelig vil at du skal sende bilder av kroppen din? Høres ikke akkurat ut som et vennskap.

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor i all verden trenger han et bilde av deg?

Ikke send ham noe mer. Si at du synes det er merkelig og at du ikke føler deg komfortabel med det.

• Liker 6
Skrevet

Hvordan venner er dere om man virkelig vil at du skal sende bilder av kroppen din? Høres ikke akkurat ut som et vennskap.

Har kjent han lenge. Han mener ikke uten klær,det er jeg sikker på, men et "helportrett" (egentlig ille det også)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er vennen din, så ber du han skjerpe seg! Han er forlovet!!

Anonym poster: ddfb2248c7b0996c42213b0ed4429f90

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sagt rett ut at jeg ikke skjønte hvorfor han vil ha bilder, og at han ikke får fler bilder. Er dere venner, har han deg sikker på FB, så da får han se bilder der da, hvis han vil ;)

Skrevet

Har kjent han lenge. Han mener ikke uten klær,det er jeg sikker på, men et "helportrett" (egentlig ille det også)

Hva er vitsen med det da?

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Han trenger sikkert bare sammenligne litt med dama. Har noen venninner jeg sammenligner de damene jeg er med over tid jeg og. Men ber ikke om bilder da. Ta det som et kompliment.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med det da?

Spurte jeg og, han svarte bare "ville bare se, lenge siden jeg har sett deg"

Har sagt nå at jeg legger meg fordi det holder med tullet hans nå, men han sier bare : hva har jeg gjort nå?du overreagerer ...

Skrevet

@Kalkrunkrøll: Nå ble jeg nysgjerrig.. hvorfor sammenligne med dama, når han åpenbart elsker henne så mye at han vil gifte seg med henne?

Skrevet

Spurte jeg og, han svarte bare "ville bare se, lenge siden jeg har sett deg"

Har sagt nå at jeg legger meg fordi det holder med tullet hans nå, men han sier bare : hva har jeg gjort nå?du overreagerer ...

Merkelig situasjon. Merkelig at en fyr som har dame spør en annen dame om kroppsbilder. Ligner ingen vennskap jeg kjenner til.

Gjest Gjest
Skrevet

Da kan det jo tenkes at han har noen enslige kamerater han har tenkt å vise bilde av deg til? Slapp av, og ta det som et kompliment.

Skrevet

Oh somebody is stuck in the friends zone....... :laugh:

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

Er ikke særlig friend zone når han er forlovet :P TS

Skrevet

Forstår ikke hvorfor du sendte bilde av deg selv til denne "vennen" din? Du har vel neppe forandret deg drastisk på denne mnd dere ikke har sett hverandre.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Ville spurt om det var greit at jeg sendte det samme bildet til forloveden hans med kopi av maset hans.

Skrevet

Kvinnfolk og kompiser!

Dumskap er ubegrenset.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke en kompis, han er ute etter sex. Herregud hvor dum går det ann å bli..

Anonym poster: 546846fce14ccd2cf928be370ccd6cb0

• Liker 5
Skrevet

Han er bare interessert i en ting Ts..

Gjest Sunheart
Skrevet

Menn kan ikke være venn med jenter uten å ville noe mer, er min erfaring iallefall. Har nesten gitt opp bare vennskap med menn..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...