AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Er det rett? Jeg er en glad jente som føler at jeg må være høytidelig og prektig når jeg egentlig er vill og gal, og har mange kreative sider ved meg selv som jeg elsker å uttrykke. Jeg er ikke interessert i å sitte å drikke kaffe og prate om babyer og ektemenn og hus, når jeg egentlig vil springe oppover fjellsiden og drikke vann. Jeg elsker å gå på byen å danse og å få oppmerksomhet, men er overhodet ikke interessert i ONS. Jeg enda ikke hatt noen kjæreste, og det skal mye til for meg å gå inn i et forhold. Jeg elsker å reise overalt og få nye inntrykk og impulser. Om jeg møter den rette og får barn en dag, kommer jeg ikke til å bli fastlåst som mange forventer. Jeg kommer til å være ganske aktiv. Jeg sier ikke at det bare er min måte å leve på som er rett, men det er heller ikke bare andres måter å leve på som er rett. Anonym poster: 11f6caea634073ee147fd4d562a7df3a
leirbål Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Det er jo mange som lever ditt drømmeliv selv om de er gift og har barn. Så det er ikke urealistisk at du engang finner mannen i ditt liv og lever ut drømmene deres sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Du skriver i overskriften "Får ikke være meg selv". Hvorfor kan du ikke det da? I alle fall nå i dag. Nå er det engang sånn at når du en gang får barn, følger en del ting som kan gjøre andre drømmer vanskelig, kanskje må de settes på vent noen år. Barn trenger en tilhørighet, de etablerer vennskap og tar skade av hele tiden måtte "dras opp av roten" ved flytting til nye steder. Av innlegget ditt mener jeg å lese at du ikke ønsker et A4 liv, heller ikke når du får barn. Mitt råd til deg, er å vente med å få barn en stund. Lev livet og nyt det en stund uten ansvar. Selv ble jeg slått ut av hva som egentlig følger det å ha barn. Det er absolutt ikke billig! I tillegg ønsker barnet etterhvert å ha fritidsaktiviteter et par ganger i uken, det trenger din tid til leksehjelp, foreldremøter osv. Det trenger et sted å bo, og plass til å bo. Her kommer utgifter som husleie, evt. nedbetaling på lån, støm, kommunale avgifter, barnehageregninger, mat, klær, kanskje bil osv. For å få dette til, må du jobbe. Småbarnsforeldre er ikke kjent for å ha veldig god økonomi. Det er vanskelig ikke å bli "litt satt" når man får barn. Men ta vare på dine kreative sider, og før dem videre til dine barn senere. Håper du kan kose deg med livet ditt slik det er nå, ingen stress med verken kjæreste eller barn, det er bare du som bestemmer når tiden er inne for det. Anonym poster: 25a18d3bb9f45eb33a2b5c3c8fadbe59
Gjest Sunheart Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Selvsagt skal du være deg selv. Hvorfor bry seg om hva andre mener og synes? Vær deg selv du og bli lykkelig. Hvorfor leve opp til hva andre forventer av deg?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Jeg synes det er litt merkelig at du begrenser deg selv nå, mens du legger planer for å ikke være begrenset på denne måten når og om du får mann og barn... Anonym poster: 8ac5fe101cc59b3e8dc21bf1b46df9d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Men du vil virke teit om du danser i åletrange kort og dype utringinger, og flørter villt med menn som ikke skjønner at du bare tuller. Åler du deg langs menn og gnir deg på dem i dansen, så tror jo de at du er fritt villt. Og da blir det rykte og et ONS-materiale. Bra du ikke driver med slikt da, men det er lett å få rykte om du er en luremus, for å si det slik. Kan du ikke danse uten å råflørte med mennene da?? Må være sexy hele tiden? Anonym poster: 7465c8d6ccee880ad3ec2f01741ac243
lillevill Skrevet 27. mars 2013 #7 Skrevet 27. mars 2013 Dans,dra på tur,reis. Hvem holder deg tilbake? Bare deg selv om du er bekymret for hva alle andre tenker.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil med innlegget...? Anonym poster: 34ad072566329bdea8a16fd0d17c82e4 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå