AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Vi hadde en liten flokk venner på middag i dag, var to par fra jobben vår. Altså to kvinner, to menn. Min samboer og jeg jobber sammen. Dagen har vel vært ganske kaotisk og jeg som er 6. Månede på vei blir fort sliten. Har ryddet, vaskes, støvsugd hele huset, dekket på og laget mat. Da min samboer kom hjem var han sliten fra jobb, men var likevel en knupp og hjalp til med siste rest De kom til oss i seks tiden, og dro for en halvtime siden. Da helvete brøt løs. Jeg har vært sliten i dag og sikkert han også, men han visste at vi måtte gjøre istand her. Jeg har gjort mesteparten og minste han kunne gjøre var å hjelpe til litt. Da alle var ferdig med maten skulle jeg servere ost og vin. Jeg ba han rydde av bordet og jeg gikk ut på kjøkkenet. Regnet ikke med at han kom til å gjøre det så når jeg skulle helle opp vin i glassene deres tok jeg et par slurker selv. Var ikke mer enn to små munnfuller, og vin er ikke så sterkt uansett! Akkurat da kom han inn på kjøkkenet, begynte å skrike og kjefte. Så gikk han ut ryddet av bordet før han stakk bare. Tok bilen å kjørte. Jeg sa til gjestene at han måtte på hastejobb, og vi snakket ikke noe mer om det. Men fy faen så barnslig han er! Han sendte melding på melding, jeg fikk ikke forklart meg en gang og han snakker kun dritt til meg. Så jeg skrev at han kunne komme hjem når han hadde roet seg. Hva han gjorde var og komme tilbake med en kamerat, gni isopor på vinduene. Noe som lager en helvetes lyd, to egg er kastet på døren og et på stue vinduene. Er mørkt ute så man ser så klart ikke så godt ut. Men regnet med at gjestene forstod at noe ikke var ok, de tilbydde seg å ringe politiet og gå ut å snakke til de(dem visste ikke hvem det var) Jeg sa nei, og at jeg ringte min far som bor tre hus unna om det var noe og etter ikke så lenge dro de. Sendte han en melding om at jeg ringer politiet og at han får skjerpe seg. Til slutt ringte jeg pappa, resultatet av det var egg på pappas dør og brev i postkassen om at jeg var en syk horeunge.. Pappa ble en stund før han dro hjem, og ba meg ringe med en gang noe hendte. Sa jeg skulle legge meg. Nå har jeg kasta klorin over klærne hans og slengt de på plenen her.. Ååååååå så lei!!! Anonym poster: a138a0e5369f3fadafa9201c1a647f98
Gjest navnelapp Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Seriøst? Har dette verkeleg skjedd? Og det er ikkje dei to slurkane med vin eg er mest sjokkert over. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Å jada.. Det var stille her en halvtime før det begynte igjen. Jeg er 21, han er 20. For å forklare med en gang, grunnen til at vi har hus(jeg lettere sagt) er oppsparte penger fra måneden jeg ble født av flere familie medlem, bursdager, konfirmasjon, jul og slike ting så kjøpte jeg hus da jeg fant ut at jeg var gravid. Anonym poster: 50f6d7da5fd005711d3238746c6a52d7
guttemann Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Greit at det bør være så enkelt som at man ikke rører alkohol under svangerskapet, men den mannen der kan ikke være rikitig god. Dette høres jo ut som noe hun gale serberen i TV-serien Dag kunne funnet på, om hun var mann. Er dette første gang det glipper fullstendig for fyren? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Greit at det bør være så enkelt som at man ikke rører alkohol under svangerskapet, men den mannen der kan ikke være rikitig god. Dette høres jo ut som noe hun gale serberen i TV-serien Dag kunne funnet på, om hun var mann. Er dette første gang det glipper fullstendig for fyren? Ikke sant. Der fikk du satt ord på det.. Altså, jeg visste han og hans kamerater hadde gjort mye dumt opp igjennom. Stjele bensin, bildeler, skilter, stjele penger og lignende. Men jeg trudde han sluttet med dette tullet da vi ble sammen. Samtidig trodde jeg "rapestrekene" gikk ved dette. Nå er han en mann, ikke gutt unge. Skulle ønske han oppførte seg etter det! Ååå! Blir bare sint av det hele. Han krevde nå penger for klærne med klorin. Ok, skrev jeg. Kastet ut en femti lapp klistret på xboxen som også gikk ut vindu i annen etasje her. Anonym poster: 50f6d7da5fd005711d3238746c6a52d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå