AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Har i over ett år sprunget flere mil i uka - og trent styrke knapt en gang i måneden. Målet har vært å bli slankere. Fokuset på mat har vært stort - har sørget for å ligge litt i underskudd hele tiden. MEN - jeg har ikke fått helt de resultatene jeg ville ha. Så for to måneder siden begynte jeg å trene styrke. Så jeg har endret litt på mitt forhold til mat, og heller tenkt at jeg må prøve å få i meg rikelig med mat for å kunne bygge muskler. Trente en time tung styrke i dag, på treningssenter. Og har spist RIKELIG med mat. Så nå sitter jeg her passelig mett (pleier å legge meg halvsulten), og er nervøs for å legge på meg igjen... Hva er sjansen for at jeg lagrer fett hvis jeg fortsetter slik?? Anonym poster: b0f7ef1e52a68be8c7aebb1d660e562a
Gjest nysgjerrigp Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Ja, du blir garantert feit hvis du ligger i konstant kalorioverskudd... Er nesten lettere for kvinner å bygge muskler hvis de ligger litt i underskudd
BlendaSensitive Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Jeg tror du skal snakke med noen andre enn KG. Det høres ikke ut som at du har et sunt forhold til hverken mat eller trening. Du skal spise deg passe mett. På riktig mat. Ikke ligge konstant i underskudd. Hvis du spiser rett mat, behøver du ikke legge deg sulten. Eller legge på deg. 1
Sugerøret Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Enig med Blenda. Høres ut som du burde få kostholdstips fra folk som har peiling. Samt kontakte http://www.iks.no/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå