AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Hei! Jeg trenger en concealer til å dekke over ujevnheter i ansiktet(/kviser/kvisearr i kinnene) og til å skjule de mørke ringene under øynene. Synes det er ganske vanskelig å finne en som er i riktig hudtone, som matcher hudfargen min helt. Jeg er brun, mellombrun kan man vel si. Når jeg tar noe under øynene f.eks. har det en tendens til å se "grått og skittent" ut. Da bare dropper jeg å skjule urenhetene(har ikke veeldig uren hud, men er jo en del som kan dekkes). Men NÅ har jeg også lyst til å få jevn hud. Føler alle rundt meg er så flinke med sminke, jeg kan veldig lite. Har dere noen tips til en concealer med god dekkevne? Den må se naturlig ut. Føler de fleste jeg finner i butikkene enten er for lyse, gulaktige eller for mørke. Samtidig ser det ofte litt "grått" ut. Har hørt at mac ofte er bra for de med brun hud, stemmer det? Bør helst ikke være kjempedyr heller, men det viktigste er at den matcher hudfargen min og dekker det den skal. Burde jeg bruke en foundation under concealer også? Har dere noen å anbefale der også? Har veldig lyst til å lære meg å sminke huden ordentlig, men synes det er så vanskelig å vite hva man skal kjøpe/finne riktig farger osv. Så tar imot alle tips! Skal på et stort arrangement med skolen snart hvor jeg vil se ordentlig fikset ut. Har derfor tenkt til å kjøpe meg litt ting og øve meg Er det sånn at man bare kan gå til de i sminkebutikker og spørre dem om de kan vise meg hvordan/hvilken sminke jeg bør bruke? Er de flinke til å finne riktig farge? Anonym poster: 19bcf553df82baa40b5b39fe1468f0b5
Gjest Kv84 Skrevet 27. mars 2013 #2 Skrevet 27. mars 2013 Vil anbefale deg å enten spørre eller søke på hildechristina.com, hun er veldig god på sminke. Ellers, så hadde jeg nok tatt meg en tur på Parfymeriet og latt de prøve forskjellige concealere på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå