Gå til innhold

sundere kosthold

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei.

Jeg har bestemt meg om og legge om kostholdet for 3 uker siden.

frokost 1skive eller 2 knekkebrød med kokt egg , banan eller magerost med paprika .drikke 1gl skummet melk ,1 kopp kaffe

lunch ,som frokost

middag 1 porson 1stk potet ,1 stk kjøtt,pølse,fisk eller ,fiskekake.grønnsaker eller salat

kveldsmat, ingenting, 1knekkebrød med magerost eller 1stk frukt

drikker masse vann

har gåt ned 4 kg

når søtsuget kommer tar jeg noen rosiner.hva gjør dere andre når søtsuge kommer?

har hørt at kaffe ikke er bra anngående forbrenning , skal jeg drikke te kakao eller sitronvann må jeg ha enten sukker eller suketter. kaffe drikker jeg svart.hva skal jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søthungeren kan dempes ved å ta krom-tabeletter, men så finnes det jo andre og billigere måter å bli kvitt søthungeren på. går du en uke helt uten sukker i kostholdet ditt forsvinner søthungeren. men da må du passe på at du ikke spiser noe sukker i denne perioden overhodet, og det kan være vanskelig, ettersom mye mat er tilsatt sukker.

ellers så pleier jeg å drikke pepsi max når det verste suget dukker opp. har også alltid med meg en pakke lakerol eller lakryl. hvis du vil opprettholde forbrenningen din, kanskje øke den litt, burde du legge til et ekstra måltid, fordi du allerede spiser ganske lite. tre måltider dagen er ikke nok hvis du skal gi forbrenningen din et kick.

lykke til videre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...