Gå til innhold

Jeg har en tennåring

Anbefalte innlegg

Gjest Raggy
Skrevet

og jeg angrer... Kan jeg putte den tilbake dit den kom fra???? Undres noen ganger på at jeg som er så snill og god kan få en sånn rabbagast ;)

Pengeinnkrevere skulle de hett, ikke unger. Er det en selvfølge å ha Iphone feks? Denne forvokste valpen får førekort akkurat nå å jeg synes det er mye jeg. Men valpen, neeei, den vil ha mer å hyler det ut høyt og tydelig!

Å jeg kan skråsikkert påstå at denne forvokste valpen min ikke har fått en hel masse ting i oppveksten så ingenting skulle tilsi at den har blitt bortskjemt, men jeg har stor tro på at min tennåring kan bli en god pengeinnkrever alikevel!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle tenåringer tar det som en selvfølge å få alt mulig.

Hilsen tenåring som hadde forventet å betale hele førerkortet selv og som kjøper mobilen sin selv.

Anonym poster: 3e968d8f0e67f036636b3decbba3fc6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fortell at de kan finne seg en sommerjobb, eller gjøre små oppdrag for naboer mot penger hvis de ikke er gamle nok.

Anonym poster: a84407f8e4ca948f1edc960dbe5ccf9d

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Da er det å begynne å si nei, bare fordi du kan!

• Liker 1
Skrevet

Hvis han får lappen så er han gammel nok til å ha en kvelds/helgejobb!

• Liker 1
Gjest Raggy
Skrevet

Da er det å begynne å si nei, bare fordi du kan!

Ja nemlig! På tide å få seg jobb tror jeg for mammas butikk har stengt i dag :)

Skrevet

Om de vil ha det så får de vel jobbe for det, som alle andre.

Gjest Skogmann
Skrevet

Har alltid sett for meg at du har en skikkelig sexy dame :flire: Er det bare i min fantasi altså? Haha, ds skal jeg ikke gå innpå hva mer jeg har sett for meg ;)

Anonym poster: 0823a217b2b650d5a0e725d6e2fe9a37

Neida. Fantasien din stemmer den :) Du må gjerne gå inn på hva mer du har sett for deg, bare kanskje ikke her. Nå skal TS få tråden sin tilbake!

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger jo ikke få alt han peker på selvfølgelig, men det er jo sant at "alle" har Iphone og alle tenårin ger vil ha som de andre. Går jo an å ha det på avbetaling så kan han tjene opp til hvert avdrag feks. Jeg er ikke tenåring, men en av de siste i vennegjengen som fikk Iphone og det merka jeg veldig når jeg var med venner.. De blir så asosiale og snakker om ting som bare eksisterer på telefonen, så kan godt skjønne han der :)

Anonym poster: 80ec1e8cdddbd668d2af4ea4e16b750f

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Alice i Eventyrland, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...