AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Til vanlig har meg og kjæresten et avstandsforhold, noe som gjør at vi bare ser hverandre innimellom i helger og ferier. Nå er jeg på besøk hos han i påsken, men jeg føler egentlig at jeg like gjerne kunne vært hjemme hos min egen familie. Stort sett hele helgen har gått med til hjemmekontor, bortsett fra at vi gikk en tur på søndag. lørdag var han på jobb. I går var han borte i forbindelse med jobben fra kl 8.15 til kl 18.30. Så laget vi middag, og jeg spurte om han kunne være med å se på kjøkken til leiligheten vår mens vi spiste (vi holder på å bygge i hans hjemby) Da ble han dritsur og sa at han måtte jobbe, og at jeg som var hjemme hele dagen fikk fikse det selv. Hele kvelden til kl kvart på tolv gikk med til å diskutere jobb med en kompis han jobber med. I dag skulle han jobbe fra kl 9 til 18. Kl 15 snakker jeg med ham og det har vært en veldig rolig dag på jobb. Han sier til og med at han har kjedet seg masse. Kl 18.30 ringer jeg han, og joda han sitter fremdeles på jobb....Hva med å gi beskjed om at han kommer senere hjem? Han bor i kjellerleiligheten til foreldrene, og alle måltider blir inntatt sammen med dem. Han er generelt oppe hos dem like mye som nede i leiligheten. Så vi får ikke den alenetiden heller. Egentlig har vi bare nettene sammen alene. Begynner å lure på hva jeg gjør her egentlig? Føler at jeg bare er tilgjengelig for sex egentlig. Bah... Syns dere jeg overreagerer? Anonym poster: 39fed835557c9690a273f84ef3c9e307
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 høres litt ut som han er lei av deg? husker exsen min var utrolig mye på jobb og jobbet seint hjemme før vårt forhold røyk. Han orket vel ikke å bruke tid på meg så da var jobben noe greit å flykte til Anonym poster: 08771d0f0ab6ae954204c75831045d79
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Reis hjem. Gjerne mens han er på jobb. Hvis han bryr seg om deg vil han skjønne at han har vært dust. Hvis han ikke reagerer på at du drar, så vet du hva du har å forholde deg til.
Gjest Murica Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Enig med gjest gjest...bare dra hjem. Du kaster bort tid du kunne brukt med familien hjemme istedet.
jita Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 hvis han ikke vil snakke om det, så tror jeg at jeg hadde reist hjem sånn som gjest over sier. Kanskje det hjelper han å forstå hvor lite velkommen du føler deg.
Gjest Sunheart Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Støtter de andre her. Dra hjem og la han angre seg på at han ikke brukte tid på deg!
Akacia Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Høres ut som han har VELDIG mye å gjøre på jobb da. Han kan jo ikke droppe jobben for å være med deg? Er det travelt så er det travelt. Men dette er jo noe han kanskje visste på forhånd og kunne fortalt deg? Så kunne du tatt avgjørelsen om du ville komme eller ikke. Angående det at han er oppe hos foreldrene sine såpass mye, så er det vel bare slik han er vandt til å ha det. Han tenker vel kanskje ikke så nøye over at du vil noe annet, når han er vandt med dette. Menn er enkle dyr vet du, de over analyserer ikke ting på den måten vi kvinner gjør Uansett, jeg mener ikke å ikke støtte deg. Hadde kjedet meg og blitt lei meg jeg også etter å ha gledet meg til å være sammen med han igjen. Men jobb er jobb, han kan ikke ta seg fri på grunn av deg. Jeg hadde spurt han om det ble den type jobbing hele påsken. Blir det det, kan du like gjerne reise hjem om du ønsker. Du kan jo også gjerne spørre om hva som skjer på jobb, så blir det kanskje litt lettere å forstå? 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Reis hjem. Gjerne mens han er på jobb. Hvis han bryr seg om deg vil han skjønne at han har vært dust. Hvis han ikke reagerer på at du drar, så vet du hva du har å forholde deg til. Fyren er jo åpebart sliten etter en dag på jobben og er sikkert en påkjenning å bo i kjelleren til foreldrene også. Rådet ditt er at dagdriveren skal skape mer bry for han? Konstruktivt. Han har ikke ferie ts, hvorfor forventer du at han ska være i feriehumør med deg?
jita Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Det er jo forskjell på å være i feriehumør og gi kjæresten sin litt oppmerksomhet i løpet av en dag da. Hun kom faktisk til hans by for å være med han, og hvis han hadde planlagt en travel uke med jobb kunne hun jo like gjerne være hjemme.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Synes du skal si ifra at du reiser hjem til din familie og feirer resten av påsken med dem Og så gjør du akkurat det; feirer resten av påsken med din familie. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå