Gå til innhold

Nettdating - luksusproblemer og dårlig samvittighet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 24 år gammel kvinne som har et betalende medlemsskap på en datingside. Jeg mottar daglig meldinger fra interessenter, og i starten forbauset det meg. Har helt siden jeg var liten slitt veldig med selvfølelsen min og vært svært ensom. Har trodd at jeg var stygg og rar. Men de siste to årene har jeg tatt grep om egen livssituasjon. Har kvittet meg med janteloven som ble trengt ned på hodet mitt da jeg var yngre, blitt mer selvsikker og føler meg generelt veldig bra. Er fornøyd med utseende, og kommer lettere i kontakt med andre personer.

Jeg har aldri hatt kjæreste, og det gjør meg ingenting. Var aldri klar for det tidligere, men nå er jeg det - pga. trygghet i meg selv og andre.

"Problemet" mitt er at jeg får så masse meldinger på denne datingsiden. Og jeg vet jeg egentlig ikke burde si så høyt at dette er et problem. Grunnen til at det er et problem, er at det setter meg i en situasjon jeg helst ikke vil være i; altså avviseren. Jeg prøver så godt jeg kan å gi et høflig avslag på de jeg ikke er interessert i, men noen ganger har jeg bare ikke svart på meldingene pga lavt energinivå etc. Hadde jeg møtt mange av disse menneskene i det virkelige liv så hadde vi kanskje kunnet vært venner, men jeg føler at på en datingside så ønsker jeg i hovedsak kontakt med menn jeg er interessert i som kjæreste.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, for jeg skjønner jo at realiteten er brutal. Men har dårlig samvittighet for de jeg ikke får svart.

Anonym poster: 0b28850a3750868fb366cdb15a47a317

Videoannonse
Annonse
Gjest TJ Oshie
Skrevet (endret)

Ikke for å lage krøll på glanspapiret, men selv et "troll" av et kvinnfolk vil få brød i innboksen på slike nettsteder dersom det foreligger et profilbilde samt kanskje en antydning til hud. (?) Ikke nødvendigvis tøs heller, vi menn har en sjette sans aka xray vision etter mange år på beitet og vil skue en bra kropp selv på photoshopa kveldsbilder tatt med noka 3210 etter 03.46 i taxikø på ryen... Sikkert mange desperate bro's der ute som jakter neste høl og som har funnet ut at kvantitet slår kvalitet, da sistnevnte er vanskelig å oppdrive selv for den beste av oss, så da kan det være like greit å fiske i mange innsjøer i steden for å bli sittende langs det samme vantet med jonny (penis) i hånda. Ergo blir det mange mldinger på jentene der ute, though luck.

Ta deg bry med å avvise dem som har gjort en innsats - dvs skrevet en "gjennomtenkt" eller oppgående kommentar, så kan du sikkert blåse en lang i "ey babe, du og jeg - pule?"

Eks: "Hei, takk for hyggelig/søt/whatever melding *brukernavn* :) Jeg har fått øye for en spesiell, og er av den grunn ikke lysten videre kontakt med andre akkurat nå. Lykke til videre"

Endret av TJ Oshie
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at respons, TJ Oshie. Fint å lage litt krøll å glanspapir når flink-pike- syndromet kommer og eter opp tryggheten min! :)

Jeg er nok litt farget av at jeg selv har blitt avvist av noen som har holdt meg varm for ikke så altfor lenge siden.

Hilsen TS.

Anonym poster: a689ff17c7e1cf8c110dc0544dc9251a

Skrevet

Synes det er helt fair å ikke svare noen du ikke er interessert i. Shit happens, jeg blir ikke fornærmet i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...