Gjest Gjest TS Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Kjæresten min skulle sjekke e-mailen sin idag, det var en bekreftelse på en reise vi har bestilt. Jeg satt ved siden av ham da han logget seg på mailen, og la merke til at han hadde mottatt en mail fra match.com. Etter å ha konstatert at bekreftelsen ikke var der, logget han seg lynraskt av, og begynte febrilsk å prate ivei om ett eller annet. Rødmet gjorde han også. Jeg ville ikke spørre ham ang denne mailen, for han virket nokså utilpass. Det jeg lurer på, er om man kan få mail fra dette nettstedet i form av reklame? Selv om man ikke er medlem der? Vil ikke lage noen sak ut av dette hvis det egentlig ikke er noen sak...
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 reklame. Anonym poster: 55b9067aa1a84317315107cca9630b31
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Kanskje han var medlem der før han traff deg og syns det er flaut å innrømme at han har drevet med nettdating? Kan godt være de sender ut mail til tidligere medlemmer/inaktive medlemmer innimellom. Ellers kan det også hende de sender ut reklame til folk som aldri har vært medlemmer heller. Men siden du syns han reagerte tror jeg mer på det først, ellers hadde han sannsynligvis ikke reagert, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 hadde det vært reklame hadde han jo helt sikkert slettet mailen. Hvorfor spurte du ikke med en gang? nå har han jo sikkert slettet den sånn at du ikke kan finne ut om han opprettet en konto der Anonym poster: 151a4fe1775e0215df3bcf18493d1378
Gjest Gjest TS Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Skulle jo ha spurt med en gang, ja... Men ble litt perpleks, også syns jeg han virka litt beklemt. Han har alltid vært voldsomt privat med mail og face og sånt, og fordi han er sånn, er det litt ekkelt å spørre. Logger han inn for å sjekke noe på mail eller face, er han fryktelig rask til å logge av igjen. Skulle nesten tro han var redd for noe. Selv tenker jeg ikke så nøye over om facebook-en min blir stående på en stund. Jeg kan til og med forlate den mens jeg går på do, hehe. Noe han aldri gjør. Jeg tror liksom ikke han driver med så mye rart, men det er litt irriterende dette hysteriet. Og nå da jeg så denne match-mailen, lurer jeg litt da.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 det er jo et kjent utroskap tegn da! er han på samme måte med mobil? Anonym poster: 151a4fe1775e0215df3bcf18493d1378
Gjest Gjest Ts Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Ja, han er sånn med mobilen også. Har tenkt på dette med fake profil, men da ender det vel med at jeg får sånne mailer jeg og... Dumt det ikke går an å søke på folk uten å være medlem der.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Ja, han er sånn med mobilen også. Har tenkt på dette med fake profil, men da ender det vel med at jeg får sånne mailer jeg og... Dumt det ikke går an å søke på folk uten å være medlem der. Tenkt at akkurat det du har lyst til kanskje er en veldig god grunn for at det ikke går ann ? Snakk med fyren, det er det eneste som virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå