Gå til innhold

Til dere som fôrer med V&H

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser på hytta i morgen. Hele familien kommer, så vi blir 12 stk. Kjøleskap og fryser er smikkfull!!

Hva gjør vi med hundematen?

Har vurdert å ha den ute, men det kommer til å lokke til seg mange ubudne gjester.

Hva gjør dere?

Anonym poster: 0b77ef982b8507b083ff40e7c565431a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en pose Orijen, som hundene får i sånne tilfeller.

Orijen er verdens beste tørrfor og har ikke unødvendig korn og fyllstoffer sånn som vanlig tørrfor. Så hundene takler fint å få det en gang i blant.

Men i din situasjon der det er forsent å kjøpe tørrfor, så ville jeg puttet V&H i isbokser og gravd ned i snøen ved hytta. Tror ikke det kommer så mange ubudne gjester rundt hytta deres når dere er der?

Skrevet

Ta med kjølebag!

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at det kommer en del dyr om natta...

Kjøleboks var ikke dumt!

Ts

Anonym poster: 4f3f7b0a9fe768a247f533195f19441a

Skrevet

Kjølebag har vi også brukt i sånne tilfeller:)

Skrevet

Kjølebag eller en plasteske med lokk som du setter i snøen på et skyggefullt sted. Det siste er viktig for selv om det er forholdsvis kaldt i lufta, blir det fort ganske varmt inne i en plastboks som sola skinner på og det vil du ikke... :plystre:

Skrevet

Kjølebag eller en plasteske med lokk som du setter i snøen på et skyggefullt sted. Det siste er viktig for selv om det er forholdsvis kaldt i lufta, blir det fort ganske varmt inne i en plastboks som sola skinner på og det vil du ikke... :plystre:

ikke hvis du graver den ned i snøen....

men what ever....jeg kom bare med et tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...