Gå til innhold

Inspirasjon til å rydde - ekstreme samlere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser på dette programmet på tv3? Eller tilsvarende... Jeg blir veldig fascinert, og får veldig veldig lyst til å rydde og vaske leiligheten etterpå.

Fikk ikke til å legge inn video her, men søk på hoarders eller extreme hoarding på youtube for å få opp eksempler :)

Anonym poster: 7e438fff67fa052de2238b9850170b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske grusomt. Mange er veldig (p)syke...

Jeg føler meg som ryddigmor ift det der;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har sett det og får mye inspirasjon derfra. Men det er vanskelig å sette ideene ut i livet innimellom...eller som oftest...

Skrevet

Blir mer inspirert av 'How Clean Is Your House', for der gjør de seg som regel helt ferdig med huset, i tillegg til at man får drøssevis av gode råd om hvordan man bør vaske/rydde.

AnonymBruker
Skrevet

Synes også How clean is your house er kjekkere. Men kan ikke fatte at de klarer å bli så psyke at de ikke ser rotet sitt. At de ikke spyr,

Anonym poster: 12d2036ce3a25eaa68a93dd7e6b13f1e

Skrevet

Jeg er virkelig ikke en samler, men hver gang jeg har sett en episode om hoarding går jeg og rydder litt og ser om jeg finner noe som kan kastes :sjenert:

Klarer ikke la være å se på, jeg blir så fascinert av hvor galt det kan gå.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg klarer heller ikke la være å se på. Men How clean is your house og Hoarders har to forskjellige klientgrupper. HCIYH har mer en laidback, grisete new age type folk, mens Hoarders som regel har med veldig syke mennesker å gjøre. Samlingen er bare et symptom.

Men jeg liker å se seriene for jeg liker alt som kan minne om oppussing og "oppshining" å gjøre. Jeg blir bare glad for å se at jeg ikke er slik og for at hjemmet mitt er rent og ryddig, men samtidig må jeg le litt av meg selv, for jeg har en tendens til å feilberegne hva jeg skal kaste og hva jeg skal beholde.

Anonym poster: 08a316020d000e2a2bf295f4ee9da644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...