AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg så filmen Walk the line på søndag, og er siden blitt hektet. Ser klipp hele dagen på youtube og bare elsker de sangene, stemningen og den forelskelsen. At han som spiller Johnny Cash er dødsdeilig er også bare fint. Har noen her opplevd og opplever slik intens kjærlighet? Skal ikke alle oppleve det med sin partner?? De var uadskillelige, flørtet og kysset på scenen. Bare 4 mnd etter hennes død, så døde han selv. For en film og for et par. Sukk. 35 år fikk de sammen, og tilsammen 8 barn hadde de, hun 3 fra før og han 4 døtre. Sammen fikk de en sønn. Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Ingen? Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237
Binta Ba Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Tjah, de har jo også vært gjennom ganske mye dritt sammen, men de har greid seg gjennom det. Jeg tror de har tilgitt hverandre for mye, spesielt tror jeg hun tilga HAM mye. Rent subjektivt synes jeg mange rosemaler forhold, og forventer at ting skal være picture perfekt og syvende himmel hele tiden, og at det ikke skal være noe arbeid i det. Det må ivaretas, du må tilgi store og små feil underveis, og du kan ha dager hvor du ikke kan fordra partneren din. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Man finner ikke mange par som var like sterke som dem. Man der det når de opptrer, han lyser forelsket i henne hele tiden. Kunne tenke meg å lese boken som eks-kona ga ut. Hun påstod det var Junes feil at Johnny skilte seg. Men selvfølgelig, hun oppdro 4 barn hjemme mens han reiste verden rundt på turne. Tror man må være i gamet selv for å skjønne hva det går i. Kronprinsparet i Sverige og Norge er det nærmeste parene jeg kan sammenligne med. Den ekte kjærligheten og respekten de i mellom. Elsker John og June. Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #6 Skrevet 28. mars 2013 Ikke så verst han som spiller Johnny Cash i filmen. Skulle blitt artist han, rådeilig!!! Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237
Gjest Sobril Skrevet 28. mars 2013 #7 Skrevet 28. mars 2013 Trodde det var ganske mye utroskap og dritt i det forholdet, jeg. For ikke å snakke om alkoholmisbruk.
Gjest navnelapp Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Trodde det var ganske mye utroskap og dritt i det forholdet, jeg. For ikke å snakke om alkoholmisbruk. Enig. Ein må gjerne elske intenst, men når den ein elskar rusar seg dagleg så er det eit tungt liv uansett kor intens kjærleiken er. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 28. mars 2013 #9 Skrevet 28. mars 2013 Jeg tror de hadde et helt vanlig ekteskap med tilhørende problemer. Så er det en annen sak hvordan det fremstilles på film...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #10 Skrevet 28. mars 2013 Det var før han giftet seg med June han brukte rus. Han ble rusfri og de siste 30 årene levde de bare godt. Sønnen Cash bekreftet det i intervjuer senere. De sang mye sammen, skrev nye sanger og turnerte. Han kom på rett kjøl, og de va uadskillelige. De hadde sikkert noen episoder i livet vil jeg, tro, men det er ikke ofte man ser i dag den lysende kjærligheten de sendte ut til hverandre. Han traff June på tidlig 60 tallet, og falt for henne da. 1968 giftet de seg. John og ekskona ble skilt året før, det var hun som ba om skilsmisse grunnet dopmisbruket. Men han ble avvent og June + Gud hjalp han, har han sagt i ettertid. Uansett herlig musikk, feelgood musikk og fantastisk kjekk film å se. Kunne sett den om igjen og om igjen. Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 Ett er i alle fall sikkert, dersom June hadde spurt om råd på kvinneguiden hadde det ikke blitt dem heller: "Jeg er en gift kvinne med 3 barn som har falt for en musiker. Han er gift og har 4 barn. Han er utro mot kona og har store alkohol- og narkotikaproblemer. Er dette noe å satse på?" Anonym poster: 3067314195100860f12a59f20d40c3ec 8
Gjest O___o Skrevet 29. mars 2013 #12 Skrevet 29. mars 2013 Ett er i alle fall sikkert, dersom June hadde spurt om råd på kvinneguiden hadde det ikke blitt dem heller: "Jeg er en gift kvinne med 3 barn som har falt for en musiker. Han er gift og har 4 barn. Han er utro mot kona og har store alkohol- og narkotikaproblemer. Er dette noe å satse på?" Anonym poster: 3067314195100860f12a59f20d40c3ec Amen!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. mars 2013 #13 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Det er klart vi skulle ønske at livene våre var som på film. Men det er viktig å skjønne at kjendiser/kongefamilier osv har akkurat de samme hverdagsfølelsene som oss! De har like mye krangling om filleting, like mye(om ikke mer) drama rundt økonomi, sikkert store uenigheter om hva de skal bruke fridagene sine til. Mange blir stormannsgale. Noen er borte på turne i flere måneder i strekk og bruker resten av tiden i et studio. Og en annen ting: ville du virkelig hatt et så intenst forhold? Alltid være helt på kne og aldri bare ha det vanlig? Mulig jeg høres alt for bitter ut, men jeg synes det virker slitsomt.. Endret 29. mars 2013 av Kevlarsjäl
Gjest Elseby13 Skrevet 29. mars 2013 #14 Skrevet 29. mars 2013 En ting jeg har lurt på er hvorfor kjendiser har så mye større risiko for skilsmisse enn vanlige folk. Er det fordi de er så mye borte hjemmefra eller fordi de sikkert får masse oppmerksomhet fra fans av det motsatte kjønn?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #15 Skrevet 29. mars 2013 Jo de hadde nok sine nedturer også + han opptrådde jo mye etter de giftet seg også. Og hun var mye med, men de måtte nok svelge kameler underveid. Og de hadde jo 6 døtre og 1 sønn, så 7 barn er jo mye og holde orden på det også. Lurer på hvordan June var som stemamma til de 4 døtrene hans. Men utfra youtube så opptrådde de jo alle sammen, hele storfamilien flere ganger. Så syntes de var en fin gjeng. Hun eldste datteren er jo en fin countryartist i dag, mens hun andre datteren til June omkom i en ulykke. Hun er gravlagt på samme sted som June og Johnny. Jeg har lest så mye om dette paret denne uken, at jeg kunne ha holdt foredrag Jeg er hvertfall stor fan, og musikken og den stemmen hans er bare helt bedårende vakker. Ikke rart han hadde tusenvis av fans. Han fikk mange fanbrev og mange damer som elsket han. At kjendiser skiller seg fortere enn andre er nok en blanding ja, av mange reisedøgn, de treffer nye folk hele tiden, de er på en måte i en egen verden mens kona hjemme skal styre huset og ungene. I lengden blir nok det en utfordring i lengden. June turnerte jo med mannen sin, så da visste de hvordan bransjen var + de tilbragte hver ledige tid sammen, privat og på scenen. I følge de som er blitt intervjuet, venner og andre musikere så var de uadskillelige. Johnny jobbet helt til siste stund. June ba han jobbe på etter hennes død, og det gjorde han. Anonym poster: faa436ddb0766cd0513c16d13fecc237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå