Gå til innhold

salg på selskapskjoler, kjøpe kjole nr 2?

Anbefalte innlegg

Gjest lisha
Skrevet

jeg har jo hele tiden sagt og tenkt at jeg vil bruke brudekjolen min hele dagen! siden det bare er en dag jeg får gå i den..

men nå har ene kjolebutikken her salg og kraftig nedsatte priser på selskapskjoler + jeg vant et gavekort der på en brudemesse :)

ville dere da gått for en vanlig selskapskjole til en annen anledning, eller en hvit en, som man kan skifte til når selve festen begynner på kvelden (etter kaker og alt)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha valgt meg en annen kjole. I mitt tilfelle en som kunne passe til min søsters bryllup, når den tid kommer. Å bruke tid på kjolebytte tror jeg ikke jeg hadde orket. Jeg vil desuten nyte å føle meg vakker i drømmekjolen, for når dagen er over blir den tross alt aldri brukt igjen.

• Liker 1
Skrevet

jeg ville valgt en annen. brudekjolen kan du bruke bare en dag, og da vil iallefall jeg bruke min heeeele dagen :)

Gjest lisha
Skrevet

på hjemmesiden har jeg funnet en knallfin rød kjole jeg har lyst å prøve! så blir spennende å se om de har den inne da!

Skrevet

Jeg kjøpte en pen selskapskjole på salg som jeg byttet til etter brudevalsen. Den er blå med hvite broderier på. Den har jeg brukt ett par ganger etterpå.

Mitt råd er dermed å kjøpe en fin kjole som du kan bruke ved flere andledninger^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...