Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #1 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg tok en EL-test i går (CB), og fikk opp to klare, blå streker. Allikevel er jeg litt i tvil om resultatet...det står at resultatet er negativt dersom resultatstreken er svakere enn referansestreken, og det er altså det som gjør meg litt usikker. I utg.pkt. virket begge strekene akkurat like sterke, men da jeg studerte dem inngående fra alle mulige vinkler og i forskjellig lys, begynte jeg å lure på om resultatstreken allikevel var bittelitt svakere enn referansestreken...har noen av dere erfaing med denne testen? Ville dere antatt at dette var en positiv test når strekene er så like at man må studere dem veldig nøye for å se om den ene er litt svakere? Jeg lever nemlig i håpet, og må planlegge kveldens aktiviteter litt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. mars 2004 #2 Del Skrevet 27. mars 2004 Sædcellene kan leve noen døgn inni livmoren, så finn fram rødvinen og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg ville sagt det var en postitiv test, men det er jo mulig at den er positiv dagen etterpå også. Har du sammenlignet med Pernilles testgalleri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Takk for svar. Tok en ny test to dager etterpå, og fikk fortsatt opp to klare blå streker, men syntes kanskje resultatstreken var litt svakere enn ref.streken....er litt forvirret, men antar kanskje at den siste var negativ...men hadde vært mye enklere dersom strekene var klart ulike. Er det slik at streken blir sterkere jo høyere LH-nivå, slik at en klarere blå strek betyr at man er like før el. like etter "toppen", eller betyr det lite om resultatstreken er sterk el. svak så lenge den er svakere enn ref.streken? Er litt forvirret jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det slik at streken blir sterkere jo høyere LH-nivå, slik at en klarere blå strek betyr at man er like før el. like etter "toppen", eller betyr det lite om resultatstreken er sterk el. svak så lenge den er svakere enn ref.streken? Er litt forvirret jeg... Jeg vil si at i praksis så har jeg sett at forskjellen mlm. resultatstreken og referansestreken har blitt større jo nærmere EL jeg har vært (og resultatstreken har vært >= enn referansestreken), og det må jo ha med LH-nivået å gjøre. Men du vet jo ikke sikkert før du har fått en negativ test, selv om du ikke en gang da kan være sikker på at du har EL ettersom kroppen kan ha ombestemt seg. (Det sikreste sånn sett er vel å tempe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå