FrøkenBaker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Driver og setter sammen påskeegg, så langt har jeg laget både laktosefrie og glutenfrie, men hva av godteriet i butikkene er sukkerfritt? Vet dere om noen sjokolader, smågodt eller annet som kan fylle et stort påskeegg? Sukkerfritt eller med veldig lavt innhold av det, og helst ikke den veldig lakserende typen! På forhånd takk!
Miss Lucky Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg har vært på påskeshopping i dag - sjokolader fra sukkerfritt (selges på meny og andre butikker med godt utvalg) - Lakerol som erstatning for surt godteri. De har også en med lakrissmak. Og så skal jeg lage marsipan selv i løpet av kvelden. Da bruker jeg splenda istedenfor vanlig sukker... kanskje jeg lager noen bounty også. Oppskrift på begge deler finner du lett på nettet Endret 26. mars 2013 av Miss Lucky
Gjest Puravida Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Store sukkerfri IFA? Det er 40 kalorier i hele posen og veldig gode. Og tar du deg en tur til en helsekost pleier de å ha endel sukkerfri godteri. Har dessverre ikke smakt noe av det så kan ikke anbefale.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har vært på påskeshopping i dag - sjokolader fra sukkerfritt (selges på meny og andre butikker med godt utvalg) - Lakerol som erstatning for surt godteri. De har også en med lakrissmak. Og så skal jeg lage marsipan selv i løpet av kvelden. Da bruker jeg splenda istedenfor vanlig sukker... kanskje jeg lager noen bounty også. Oppskrift på begge deler finner du lett på nettet Nei, æsj, de sjokoladene der smaker ikke godt! Og så får jeg het sinnsykt vondt i magen av den, og jeg tåler vanligvis sukkererstatning uten å få rennamage som mange får. Cloetta har veldig god sukkerfri sjokolade, både melkesjokolade og mørk, anbefaler de! Og Atkins lille melkesjokolade er god synes jeg. Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806 1
Miss Lucky Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Nei, æsj, de sjokoladene der smaker ikke godt! Og så får jeg het sinnsykt vondt i magen av den, og jeg tåler vanligvis sukkererstatning uten å få rennamage som mange får. Cloetta har veldig god sukkerfri sjokolade, både melkesjokolade og mørk, anbefaler de! Og Atkins lille melkesjokolade er god synes jeg. Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806 ååå.. de er de eneste sukkerfrie sjokoladene jeg liker... alt annet synst jeg smaker merkelig
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 ååå.. de er de eneste sukkerfrie sjokoladene jeg liker... alt annet synst jeg smaker merkelig Hehe Synes ikke de smakte sjokolade i det hele tatt, smakte egentlig bare syntetisk Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806
Miss Lucky Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Hehe Synes ikke de smakte sjokolade i det hele tatt, smakte egentlig bare syntetisk Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806 Prøvd alle ? Den som heter melkesjokolade synst jeg smaker helt likt vanlig melkesjokolade. Den med hasselnøtt er god, men kanskje litt for søt og dermed litt "falsk" Den hvite er også god, men jeg blir fort kvalm av den, kanskje den er litt for mektig Den mørke er ok De andre har jeg ikke prøvd Alle disse andre uten sukker + alle disse med mørk sjokolade synst jeg har en merkelig konsistens, nesten som stearinlys
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Prøvd alle ? Den som heter melkesjokolade synst jeg smaker helt likt vanlig melkesjokolade. Den med hasselnøtt er god, men kanskje litt for søt og dermed litt "falsk" Den hvite er også god, men jeg blir fort kvalm av den, kanskje den er litt for mektig Den mørke er ok De andre har jeg ikke prøvd Alle disse andre uten sukker + alle disse med mørk sjokolade synst jeg har en merkelig konsistens, nesten som stearinlys Nei, har ikke det, men regner med at det er den samme "grunnoposkriften" på de, og den likte jeg ikke. Og etter de sinnsyke magekrampene jeg fikk så har jeg ikke planer om å prøve de igjen Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806
Miss Lucky Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 Nei, har ikke det, men regner med at det er den samme "grunnoposkriften" på de, og den likte jeg ikke. Og etter de sinnsyke magekrampene jeg fikk så har jeg ikke planer om å prøve de igjen Anonym poster: 96bf381b6d7e2fae97357b498284f806 Ne.. de er ganske så forskjellig på smak alle sammen
Redbull Skrevet 26. mars 2013 #11 Skrevet 26. mars 2013 Det jeg har erfart er at når jeg spiser sukkerfritt generelt (altså lavkarbo) så smaker sukkerfri sjokolade kjempe godt! Når jeg spiser mye vanlig sjokolade så smaker sukkerfri sjokolade piss!
Miss Lucky Skrevet 26. mars 2013 #12 Skrevet 26. mars 2013 Det jeg har erfart er at når jeg spiser sukkerfritt generelt (altså lavkarbo) så smaker sukkerfri sjokolade kjempe godt! Når jeg spiser mye vanlig sjokolade så smaker sukkerfri sjokolade piss! Tror faktisk du har et godt poeng der ja. Nå har jeg spist sukkerfritt/lavkarbo så lenge at jeg ikke klarer vanlig sukker lenger.. alt fra kaker til brus synst jeg smaker forferdelig når det er vanlig sukker i. 1
Redbull Skrevet 26. mars 2013 #13 Skrevet 26. mars 2013 Tror faktisk du har et godt poeng der ja. Nå har jeg spist sukkerfritt/lavkarbo så lenge at jeg ikke klarer vanlig sukker lenger.. alt fra kaker til brus synst jeg smaker forferdelig når det er vanlig sukker i. Heldiggris! Det skulle jeg gjerne opplevd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå