AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har en litt vanskelig jobbsituasjon, noe som gjør at jeg går mye hjemme. Jeg jobber alt fra ingen til 5 dager i uken. I og med at jeg er tilkallingsvikar på to forskjellige steder. Det at jeg går mye hjemme gjør at jeg føler meg mye ensom også. Jeg har utenom dette en fantastisk samboer, en kjær og støttende familie. Jeg har ikke kjempe mange venner, men jeg har noen få. Det går fint, og jeg har alltids noen å snakke med om det er noe. Slik jeg ser det nå er min samboer min beste venn og det for meg fungerer fint, det er heller aldri sånn at vi sitter alene i helgene. Vi har ofte besøk. Jeg har det egentlig ikke så dårlig, så hvorfor jeg føler meg ensom er et innmari godt spørsmål. Jeg har et stort bekreftelsesbehov, noe jeg prøver å jobbe med. Men helt ærlig, rett fra levra kan jeg si at det er faen ikke lett! Rett og slett.. Det gjør at jeg blir mye lei meg. Min samboer derimot er helt det motsatte, han kan godt gå fra han drar på jobb (07.00) til han kommer hjem (16,00) Han kan også dra rett etter jobb, og bli borte til sent på kvelden uten å trenge ringe meg eller sende en melding. Noe jeg føler er litt vanskelig. Da jeg har et så stort bekreftelsesbehov. Blir ofte til at jeg føler meg så ensom, og at han ikke bryr seg. Jeg har fortalt han dette, men vil ikke mase det på han. Da blir han nok bare lei,og det er mitt problem alene. For det er vel normalt og ikke snakke sammen fra morgen til kveld hver dag? Vi bor jo sammen, så han må vel bry seg egentlig. Ellers hadde han kanskje ikke bodd her. Han sier han elsker meg, men jeg har så vansker med å tro det til tider. Hver morgen kysser han meg på munn og pannen før han drar på jobb, og hver natt kysser han meg god natt. Jeg får alltid ligge på brystet hans, og han holder alltid begge hender rundt meg frem til jeg sovner. Var bare en natt han ikke kysset meg, og det var i går. Men da var han vel bare sliten og kjempe trøtt trur jeg. Han er jo egentlig fantastisk da.. Er bare jeg som sliter så forferdelig med det her, og jeg er helt ærlig redd jeg ødelegger forholdet vårt til slutt. Tar veldig gjerne imot råd og veiledning på hva jeg kan gjøre videre, for å bli litt bedre angående dette. Klem meg. Anonym poster: c883ef78a46e7f170089d7682be8bbdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Jeg tror du trenger å øke din egen nytteverdi! Finn en jobb som krever større grad av rutine. Følelsen av å gjøre andre avhengig av ditt gode arbeid er ubetalelig. Skaff deg arbeidskollegaer som trenger at akkurat du stiller opp. Hver fleksibel og hjelpsom. Finn støtte andre steder slik at du også kan være en støtte og ressurs hjemme. Anonym poster: 00b47d6ffcd35e8ac2e8db3affcdf553 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå