Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært her inne endel og lest om det dere har skrevet , gitt råd om, og meningsytringene deres.

Mange av dere høres ut som bitre damer som har gått gjennom en skilsmisse/brudd eller to. Disse skal ofte slenge dritt til de som kommer inn hit med et samlivsproblem. Vel dritt, blir kanskje å ta hardt i. Men tonen det skrives i forteller meg at her er en bitter x-kone .

Er dette tilfelle eller??

Det er enkelte brukere jeg i hvert fall føler dette fra. Og for guds skyld: Man må jo bruke sine livserfaringer her inne for å gi råd. Men noen ganger blir det bare litt kominsk... :wink: For det skal liksom ikke skinne gjennom at man har gjort noen feil selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen bitter ekskone, men vi har jo alle litt erfaringer, som vi dler dersom det passer.

Skrevet

:o

Jeg er heller ingen en bitter ex kone, men om jeg har noe å tilbakemelde så gjør jeg også det....uten å føle meg spes bitter .....av den grunn.

Gjest Hexoria
Skrevet

Det har kanskje en sammenheng med at vi som har overlevd en vinternatt kanskje kunne ha unngått de verste brølerne hvis vi hadde hørt på enkelte av de rådene folk gav.

Skrevet
Det har kanskje en sammenheng med at vi som har overlevd en vinternatt kanskje kunne ha unngått de verste brølerne hvis vi hadde hørt på enkelte av de rådene folk gav.

:Nikke:

Skrevet

x-kone: ja

bitter : nei

Og masse erfaring på godt og vondt som jeg gjerne deler med andre. :wink:

Skrevet

Heller ingen bitter x, men i bland må det jo være greit at alt ikke bare er positivt - uten at vi oppfattes som bitre av den grunn.

Gjest Lompa
Skrevet

Må nok si meg enig med Hexoria....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...