Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er en jente med ganske tynt hår, ikke veldig, men ganske. Har nylig begynt å ta b-vitaminer og ølgjær, og merker det har hjulpet meg litt enda jeg akkurat har startet med dette. For øyeblikket har jeg brunt hår, og har tenkt til å stripe det blondt. Men jeg lurer på, vil det da bli oransje? Skal så klart stripe hos en frisør. Også lurte jeg på om det vil falle av? Skal ha det helt blondt, så lurte også på om jeg må stripe opptil flere ganger for å få ønsket resultat?

Tusen takk på forhånd!! :hjerte:

Anonym poster: b74ecfc4ef72c2b83b168bfa5925683c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er en jente med ganske tynt hår, ikke veldig, men ganske. Har nylig begynt å ta b-vitaminer og ølgjær, og merker det har hjulpet meg litt enda jeg akkurat har startet med dette. For øyeblikket har jeg brunt hår, og har tenkt til å stripe det blondt. Men jeg lurer på, vil det da bli oransje? Skal så klart stripe hos en frisør. Også lurte jeg på om det vil falle av? Skal ha det helt blondt, så lurte også på om jeg må stripe opptil flere ganger for å få ønsket resultat?

Tusen takk på forhånd!! :hjerte:

Striping/bleking og generelt all farging av hår, skader noe vanvittig.

Så hvis du er i prosess der du ønkser å få fyldigere, tykkere og sunnere hår, ville jeg latt håret være i fred inntill videre.

AnonymBruker
Skrevet

Striping/bleking og generelt all farging av hår, skader noe vanvittig.

Så hvis du er i prosess der du ønkser å få fyldigere, tykkere og sunnere hår, ville jeg latt håret være i fred inntill videre.

Problemet er at jeg har utrolig lyst på blondt hår. Men kanskje lurt å vente litt til nærmere sommeren, da?

Blir det utrolig tynt? Om det blir det, kan jeg da bygge det opp igjen, slik at det blir tykkere etterhvert? Har jo liksom tenkt til å ha blondt hår for ganske lenge nå. Funker det om jeg bruker b-vitaminer, ølgjær og i tillegg bruker hårkurer og god hårpleie? :)

Skrevet

Problemet er at jeg har utrolig lyst på blondt hår. Men kanskje lurt å vente litt til nærmere sommeren, da?

Blir det utrolig tynt? Om det blir det, kan jeg da bygge det opp igjen, slik at det blir tykkere etterhvert? Har jo liksom tenkt til å ha blondt hår for ganske lenge nå. Funker det om jeg bruker b-vitaminer, ølgjær og i tillegg bruker hårkurer og god hårpleie? :)

Når du farger håret, bryter du det ned, og for hver gang vil det ta lenger tid for å bygge det opp igjen.

Jeg ville ikke gjort det.

Gjest Olseen91
Skrevet

Er du veldig mørk så må det nok stripes i noen omganger ja. Veldig lurt å være flink til å kure i mellomtiden.

Det kan bli litt gyldent første gang du striper.

Håret kommer ikke til å falle av nei. Med mindre du har syykt slitt hår da!

Og så sliter det jo en del på håret å bleke da..

AnonymBruker
Skrevet

Er du veldig mørk så må det nok stripes i noen omganger ja. Veldig lurt å være flink til å kure i mellomtiden.

Det kan bli litt gyldent første gang du striper.

Håret kommer ikke til å falle av nei. Med mindre du har syykt slitt hår da!

Og så sliter det jo en del på håret å bleke da..

Er liksom rødbrunt, ikke altfor mørkt. Ikke nærme mørkebrunt eller noe. Skal vente et par måneder, til fargen er mer vasket ut osv. Har ikke SYKT slitt hår, men det er litt slitt. Skal huske på kuringen iallefall!

Har du noen erfaringer selv i forhold til striping? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...