Gå til innhold

Det skal man vel ta som et hint?

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Jeg gikk for noen uker siden forbi en klesbutikk. Vil ikke nevne hvilken, men den er godt kjent. Det stod et par damer utenfor butikken da og brettet opp og la frem klær som var på salg. Noen shortser og t-skjorter eller noe sånt.

Så hørte jeg de snakket seg imellom da :danse: Og de sa faktisk om klærne at "hehe, ja, de er så stygge at de nesten er kule!". Hehe.. når de som jobber i butikken synes klærne er så til de grader stygge (så stygge at de nesten er kule), så er det kanskje ikke noe vits i å handle noe der?

Vil jo ikke gå rundt og bli latterliggjort. Av de som jobber i butikken.

Ser for meg hva de sier når noen kjøper et plagg. Må vel anstrenge seg for å ikke trekke på smilebåndet kanskje :vetikke: Tok latteren og utsagnet som et hint om å ikke kjøpe klær der i allefall.

Er det vanlig, dere som arbeider i klesbutikk, å ikke like klærne der?

Endret av Badebuksa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja,man kan jo ikke like alt.

Anonym poster: 127fc006ae4b446289dea88d2652651f

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja,man kan jo ikke like alt.

Anonym poster: 127fc006ae4b446289dea88d2652651f

Nei, det er klart. Men å diskutere hvor stygge klærne er da, gjør dere det?
Skrevet

Man kan ikke like alt nei, uansett om man jobber der eller ikke. Og man kan jo diskutere det, sålenge man får solgt produktet så er det vel greit.

Skrevet

Jeg bruker selv å si at noen plagg er så stygge at de blir kule, eller styggkule! Gjerne er dette plagg som min stil i det hele tatt, men likevel er det noe kult ved de.

Uansett, er enig i at man ikke kan like alle plagg i butikken man jobber i, men jeg hadde ikke snakket høyt om det hvis jeg hadde jobbet der. Hadde ikke kjøpt en topp dersom de som jobbet der gjorde narr av den mens jeg hørte på. Nå jobber ikke jeg i klesbutikk, men følte for å svare likevel :danse:

Skrevet

Jeg jobbet i klesbutikk tidligere, og for å være ærlig så tenker man sitt når folk kjøper enkelte typer klær. Vi ser jo hva som selger mest og ikke, og når vi får inn noe skjønner vi om det kommer til å komme på salg eller ikke.

Man tenker sitt når folk kjøper disse plaggene, men dette er stort sett fordi vi på forhånd vet hvilken type folk som kommer til å kjøpe dem. Høres sikkert slemt ut, men man sier det jo ikke foran dem akkurat... og det er jo bare basert på vår smak, og folk må jo kjøpe det de liker såklart.

Skrevet

Jobba i en klesbutikk for damer en gang (var bare damer over 40 der omtrent), og det er få av de klærne jeg kunne gått med selv altså :P Mye stygt om jeg får være helt ærlig. (var jo mye fint en gang iblant da.. men overvekt av klær jeg ikke ville brukt) Nå diskuterte jeg ikke det med noen av de som jobba der da, for vi bare noen få ansatte og alle de andre var over 40 :P

Men det var jo koselig å jobbe der da:))

Og de som jobber der kommer nok ikke til å kommentere dine kjøp om du drar dit å handler. De skal vise kundeservice, og da sier de heller at du var kjempefin i den genseren, elv om de kanskje ikke mener det :P Om noen hadde stått i kassa og fnisa og spurt om du virkelig skulle ha den stygge genseren der, så tror jeg nok ikke det hadde tatt lang tid før de fikk sparken hvis sjefen fikk vite om det :P

Har en anna jobb nå ved siden av studiene og jeg syns ikke det er noe helt fantastiske greier heller. Ville heller hatt en annen jobb men.. det var det eneste jeg fikk :P

Men jobb må man ha. Er ikke alle som er så heldige at de har en jobb der de elsker alt!

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal de som jobber på spar kjøp si? Ikke mye fine klær der.

Anonym poster: d1a8ab7625a48d1783f3f258e09c7e5c

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig, dere som arbeider i klesbutikk, å ikke like klærne der?

Jeg vil tro det er like vanlig som å ikke like all maten i dagligvarebutikken man jobber i?

Anonym poster: b80cd7155bbb782b9e67efcfbd832632

AnonymBruker
Skrevet

oj , nysgjerrig på hvilken butikk...

Anonym poster: 9f6bb7df2ace4cce4dddc95d49b7233f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...