Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var syk med streptokokker hele vinterferien og litt etter, såå i påska, ja da skulle jeg ha det gøy! Hadde planlagt både skitur med familie og hyttetur med venner. Men på fredag ble jeg syk igjen, bare med feber og forkjølelse.

Idag var jeg hos legen å tok blodprøver, så har jeg visst en virusinfeksjon i halsen, så må bare vente på å bli frisk. Skulle prøve å være optimistisk, så handla inn kleenex, halspastiller, antibac + det jeg trengte til vafler og brownies så jeg skulle lage til familien før dem drar på hyttetur.

Da jeg var nesten ferdig å lage vaffelrøra fant jeg ut at det ikke var nok hvetemel, så det klikka helt for meg, jeg kvelte den halvferdige røra i vasken og sprang på soverommet og begynte å strigråte. Og jeg får jo søren ikke til å slutte å gråte, vil heller ikke gå ned til familien (er18 og bor hjemme).. Føler meg tilnærmet psykotisk akkurat nå, og er redd for å klikke på noen her i huset. Vet ikke hva jeg er sur på, jeg bare er kjempesur.

Gruer meg til å være syk, alene og ikke minst mangel på trening. :(

Beklager at jeg sutrer så, men. Har dere noe forslag til hva jeg alene kan finne på?

Anonym poster: e4930535805f92ffd839f99a3c082350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok innstillinga du må gjøre noe med. :)

I stedet for å tenke sånn som du gjør, og se så negativt på ting, kan du jo heller snu om på det og tenke noe ala... Jess, nå kan jeg være alene hjemme! Slappe av ta det med ro. Se på tv og ha ei unnskyldning for ikke å trene. Så skal jeg kose meg med god påskegodt, se film, ligge under teppe og drikke kakao.

Høres nemlig ut som om begeret randt litt over for deg der. Men bare prøv å finn det positive i den situasjonen du er i, og inspirasjonen til å finne på gøye ting vil komme... :)

AnonymBruker
Skrevet

Altså, du er 18 år og skal være hjemme alene i påsken? Lucky you! Gjør alt du ellers ikke gjør og kos deg alene!!!

Anonym poster: 646321a4c1391706163d73a27f82485e

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok innstillinga du må gjøre noe med. :)

I stedet for å tenke sånn som du gjør, og se så negativt på ting, kan du jo heller snu om på det og tenke noe ala... Jess, nå kan jeg være alene hjemme! Slappe av ta det med ro. Se på tv og ha ei unnskyldning for ikke å trene. Så skal jeg kose meg med god påskegodt, se film, ligge under teppe og drikke kakao.

Høres nemlig ut som om begeret randt litt over for deg der. Men bare prøv å finn det positive i den situasjonen du er i, og inspirasjonen til å finne på gøye ting vil komme... :)

Altså, du er 18 år og skal være hjemme alene i påsken? Lucky you! Gjør alt du ellers ikke gjør og kos deg alene!!!

Anonym poster: 646321a4c1391706163d73a27f82485e

Takk for svar begge :) Det var ganske godt å få ut frustrasjon. Skal prøve å fokusere positivt og bli frisk!

Gjest Gjest
Skrevet

18 år og hejmme hos moe og far og får pleie <3 det er drømmen det !!

Når man blir voksen og får barn har man faktisk ikke tid til å syns synd på selg selv og iallefall ikke tid til å være syk. Da må man stelle hus,vaske klær og passe på barna selv om men er aldri så syk!! lucky you seier bare jeg!!

Desuten har vi ikke råd til å helle vaffelrøra i vasken.

Husker ikke sist noen hjalp meg med noe som helst da jeg var syk!

Skrevet

Få mora di til å kjøpe mer hvetemel ;)

Skal faktisk lage meg vaffelrøre snart jeg også :)

Skrevet

Når man blir voksen og får barn har man faktisk ikke tid til å syns synd på selg selv og iallefall ikke tid til å være syk. Da må man stelle hus,vaske klær og passe på barna selv om men er aldri så syk!! lucky you seier bare jeg!!

Jepp, sånn er det å være voksen. Greit at det er noe i kjøleskapet når man ikke kan gå ut døra på mer enn uke.

Gjest Krøplingen
Skrevet

Jeg er krøpling nå. Ventet hele vinteren på godt skiføre, og rett før den beste påsken på 35 år så blir jeg utsatt for en ulykke og er lenket til seng/sofa :fnise: .

Jeg setter meg i solveggen med et blad og ei kanne kaffe, og nyter sola.

Skrevet

Akk ja, jeg skulle tre uker på ferie med familien nå, men så ble jeg akutt syk. Sendte familien avgårde og nyter istedet en meget sjelden mulighet til å være helt alene. Det blir tv-glaning (på det JEG har lyst til å se :fnise: ), boklesing og masse kvikklunsj tenker jeg. Blir luksus å bare stelle for seg selv noen dager :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Haha huff, jeg visste at noe sånn her kom til å komme. Jeg aner ikke hvorfor jeg helte vaffelrøra i vasken (bruker ikke å gjøre sånt) men det var iallefall ikke bare fordi jeg kunne det. Jeg skal vel bli voksen en dag selv, don't you worry :fnise:

Er i helt annen tilstand nå enn jeg var tidligere. Familien er dratt, og jeg har forøvrig leid 2 filmer og kjøpt inn litt påskegodt, så nå skal det bli kosekos! :tommelopp: Takk for svar dere! Og god påske :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Kos deg, nyt at du bor hjemme mens du kan!! Ha filmkveld med venniner!?

God påske! Og husk å låse huset før du legger deg!:)

Anonym poster: 10e668788b026445cebe001d7d540220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...