bebisss Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Hva er det vondeste som har hendt deg? Jeg har ikke hatt så mange ulykker og ingen åpne store sår eller brukket noe, så jeg må si den gangen jeg hadde fått luft i magen Det gjorde så innmari vondt jeg trodde noe var alvorlig galt og vurderte nesten å ringe ambulansen, også varte det så lenge! jeg måtte sy engang uten bedøvelse, jeg husker ikke smerten men jeg husker jeg skreik så vanvittig pga smerten, var liten da. Fortell om den verste smerten du har opplevd
Gjest Funky Punk Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Den jeg har nesten daglig. Som i dag hvor det føles ut som at korsryggen skal knekke i to og en nakkesperre på høyre siden. Har knekt bein, blitt slått, vært i ulykker, men ingenting har vært så ille som de daglige smertene
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Da en hest rullet over meg, jeg hørte bein knekke og knuse og jeg håpet bare det ikke var rygg eller nakke. Var ribbein og ene armen, i skuldra og underarmen. Anonym poster: adc555a30503981b72f205e033bf19e8 1
Hjertefisk Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Hadde også luft i magen kombinert med menssmerter en gang, og det var seriøst noe av det vondeste jeg har opplevd. Lå på gulvet og vred meg, kunne ikke reise meg. Gjorde så vondt at jeg kastet opp! Så det er rart, at noe som egentlig er så harmløst kan gjøre så vondt.
SubHuman Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Mest intensesmerten var vel å enten skru-skruer inn i kjeven og at det senere kom infeksjon. En mer langvarig en var da jeg skadet en nerve i tommelen og det gjorde vondt hele tiden.
bebisss Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2013 Den jeg har nesten daglig. Som i dag hvor det føles ut som at korsryggen skal knekke i to og en nakkesperre på høyre siden. Har knekt bein, blitt slått, vært i ulykker, men ingenting har vært så ille som de daglige smertene Hva som er galt med ryggen? er det kroniske smerter?
bebisss Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2013 Shit jeg er så redd for å skade meg og å brekke noe, tenk å brekke bein i kroppen, det må gjøre så intenst vondt, også høre at det knekker, jeg hadde fått helt noia! Men ja skruer i skjeven ja, hørtes ikke digg ut det heller. Har sett ei dame få skrudd sånn hodestativ på hodet før operasjon, da skrudde dem den så knallhardt fast i hodet at blodet bare randt og dama lå å gråt og skrek over smertene.. det må være hennes verste smerte tror jeg! 1
Gjest Funky Punk Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Hva som er galt med ryggen? er det kroniske smerter? Har fibromyalgi. I tillegg så har jeg prolapser fra L1 til L4 (eller noe rundt der), problemet er bare det at prolapser normalt sett skal gå over etter en stund (ca 3 mnd med riktig behandling), men mine vil ikke og jeg har hatt de nå i 9 år. Ingen vil operere meg heller da de sier det er 50% sjanse for at jeg blir verre i ryggen i tillegg til at de er slik at det er vanskelig å operere. Jeg er allerede såpass dårlig mtp alt annet så jeg vil heller ikke risikere å bli dårligere enn hva jeg er i dag.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 Det må ha vært når jeg fikk nyrestein. På grunn av alder(21 på det tidspunktet) og det at jeg er jente så ikke legen nyrestein som en mulighet en gang. Så det var ikke før jeg spydde og svimte av på grunn av smerte 5-6 ganger iløpet av en time at de sjekka det ut. Den gangen kompisen min kasta en knyttnevestor stein rett i nesa mi kommer ganske høyt opp. Ellers så er jeg veldig enig med dere over her at menssmerter kombinert med luft i magen er et helvete. Anonym poster: 80e9714d39e2a5d32cf0657068688995 1
Gjest Funky Punk Skrevet 26. mars 2013 #11 Skrevet 26. mars 2013 Shit jeg er så redd for å skade meg og å brekke noe, tenk å brekke bein i kroppen, det må gjøre så intenst vondt, også høre at det knekker, jeg hadde fått helt noia! Det er overraskende nok ikke så ill faktisk Brakk ankelen min en gang, og jeg kunne høre at det knakk. Det var skikkelig ekkelt, men bortsett fra det så merket jeg ikke så mye til smerter osv. Dro inn til sykehuset og måtte vente 7 (!!) timer før jeg ble lagt inn, og jeg lå på en sofa der og løste kryssord og hørte på musikk. Hadde alltid trodd at man vred seg i smerter når noe knakk Ble operert og fikk skrudd inn 13 skruer, og det verste var vel egentlig bare at man ikke klarte å bruke beinet skikkelig de neste 6 mnd.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #12 Skrevet 26. mars 2013 Tannverk fra helvete. Tannlegen sa at det så ut som et vulkanutbrudd da han borret opp tanna. Anonym poster: dee06252a5628b5fdd465d9d6ff80cf2
Harlequin Skrevet 26. mars 2013 #14 Skrevet 26. mars 2013 Ble kastet av hesten min en gang og landet sidelengs på et plankegjerde, med ryggen/ribbeina. De sekundene etter at jeg hadde falt ned på bakken og faktisk skjønte hva som skjedde er det jævligste jeg har vært med på - det kjentes ut som om det bygde seg opp et helt vilt trykk som bare måtte ut fra hofta og helt opp i skuldra, og jeg hylte på utpust og grein på innpust. Det mest intense gikk fort over, men skal sies at jeg ikke klarte å gå uten støtte eller krykker i en uke etterpå... 1
Charmander Skrevet 26. mars 2013 #15 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Migrene AINEC (And its not even close) Andre ting som var vondt: Ulykke der jeg sprakk milten og brakk noen ribbein og håndleddet. (Måtte operere og bli på sykehuset en uke ish) - Tryna på ski å ble kasta ut av løypa, og ble kastet rundt som en filledukke. Det var ikke så vondt der og da så jeg dro hjem å la meg på sofaen. Det var ikke før 1-2 timer etter ulykken at det begynte å gjøre veldig vondt. Ble også svimmel fordi jeg hadde indreblødninger.... Glemte å ta smertestillende etter at jeg opererte ut en visdomstann. Infeksjon i en visdomstann som ikke kom ut. Noen hjernerystelser, en med hukommelsestap etter et episk tryn på ski. Brukket hånd & hjernerystelse etter fall i trappen hjemme. Landet på flisene med hodet først, men klarte heldigvis å ta meg for med hånden. Brukket benet på ski. - I den rekkefølgen. Endret 26. mars 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #16 Skrevet 26. mars 2013 Tannverk fra helvete. Tannlegen sa at det så ut som et vulkanutbrudd da han borret opp tanna. Anonym poster: dee06252a5628b5fdd465d9d6ff80cf2 Ja fy faen, når jeg tenker meg om så tror jeg intens tannverk slår det å få en hest over seg og høre bein knekke. Var på påskefjellet for noen år siden og spiste godteri. Plutselig kjenner jeg en smerte i en tann og grus i munnen. Jeg hadde tygget av den skjøre krona på visdomstanna mi ( jeg var bar 18, så hvem skulle trodd at visdommstennene var så utvokst, tannlegen trodde jeg løy), og det gjorde vondt. Men i løpet av kvelden og natta gjorde det så jævlig vondt at jeg trodde jeg hadde slag. Jeg måtte hentes med snøscooter fra den hytta, røde kors tok meg ned til byen og sendte meg til tannlegen. Det hadde gått betennelse i nerva under og tanna måtte hastetrekkes. Jesus jeg skjønner ikke at jeg overlevde de timene. Og alt jeg hadde var ibux og paracet, det føltes på det verste som om noen knuste hodeskallen min med en murstein..! Anonym poster: adc555a30503981b72f205e033bf19e8 1
bebisss Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #17 Skrevet 26. mars 2013 Har hatt betennelse i visdomstanna jeg også, mine vokser ikke skikkelig ut for jeg har så liten munn, og dermet er det så lett for meg at små matrester kryper inn under tanna og lager betennelse.Jeg hadde to uker med betennelse og det gjorde så sykt vondt, jeg husker jeg våkna om natta og gråt for det var så vondt!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #18 Skrevet 26. mars 2013 Smerten jeg fikk i nakken,hodet og ryggen etter jeg var med i en bilulykke. Sprakk opp hele frontruta med hode, ryggen ble skeiv og jeg har konstante smerter i ryggen/nakken. Anonym poster: 885bc832abc4844fc6b676ef4e64f3e9
Mafalda Skrevet 26. mars 2013 #19 Skrevet 26. mars 2013 Fødselssmerter troner på toppen hos meg, med et sprukket kuleledd i skulderen som en god nummer to. Auuu....
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #20 Skrevet 26. mars 2013 Da jeg ble påkjørt bakfra, var ganske intenst. jeg sto stille på bremsen, så kom det flere biler ved siden av meg. En av bilene, en stor van, så meg tydeligvis ikke, så den dundret rett inn i meg så bilen ble kastet ti meter bortover inn i det andre feltet, jeg smalt hodet i rattet, ble kastet tilbake, brakk seteryggen og landet bak i bilen. dette er over et år siden, slitet fremdeles med whiplash og smerter fra nakke til korsrygg. Lungeemboli som gjorde at jeg spydde blod, var heller ikke godt. Og de grusomme sprøytene som de satte rett i magen ifm med dette (blodforynnende), de nermest sprengde under huden, jeg var hoven og blåsvart på hele magen. :-/ Og en sprøyte de satte i håndleddet (de tynne blodårene der), aner ikke hva det var, men den var helt insane vond. Tror det må være de vondeste tinga. Anonym poster: 8de405f1b1bd0f833483f5b79f49802a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå