Gå til innhold

I påskeferien skal jeg kle meg skikkelig slutty....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er erkeslutty for dere jenter?

Skikkelig dirty slut de luxe...... :laugh:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

;)

Når jeg skal kle meg slutty, sluuuuuuuuuuuuut de luxe for typen.. Så tar jeg på meg stay ups som er litt revnet, ingen truse eller en liiten en, under skikkelig kort horete skinnskjørt.. Og en knyte topp jeg har som han enkelt kan stikke handa inn under og ta frem brystene liksom.

Når jeg dukker opp slik på døra hans, så bruker det å bli action herfra og til månen og jeg kan knapt gå bent etterpå :ler:

Anonym poster: 245f0b22c6794ef9c6064ef7e7a7e3cc

• Liker 2
Skrevet

Ta en titt på de fleste rosabloggerene fra Nord Norge. Der har du er god pekepinn. Lykke til. :)

• Liker 3
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror ikke slutty menn har en egen klesstil... Ikke som jeg har oppdaget, hvertfall. :) Men hyggelig at du bruker påsken til litt utfoldelse!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart på superkul.no er jeg redd....

Ville ikke blitt sett død i noe som var i nærheten av det ! :opplyser:

Bare mitt innspill til idèer her :fnise:

• Liker 3
Skrevet

;)

Når jeg skal kle meg slutty, sluuuuuuuuuuuuut de luxe for typen.. Så tar jeg på meg stay ups som er litt revnet, ingen truse eller en liiten en, under skikkelig kort horete skinnskjørt.. Og en knyte topp jeg har som han enkelt kan stikke handa inn under og ta frem brystene liksom.

Når jeg dukker opp slik på døra hans, så bruker det å bli action herfra og til månen og jeg kan knapt gå bent etterpå :ler:

Wow.... denne likte jeg. Spesielt kort horete skinnskjørt! :wink:

AnonymBruker
Skrevet

Ta en titt på de fleste rosabloggerene fra Nord Norge. Der har du er god pekepinn. Lykke til. :)

Haha, de fleste slutty bloggere har vel en sponsoravtale med superkul, så godt tippet :ler:

• Liker 2
Skrevet

Ha ha ha..... bra innspill det Lille-pusen :)

Skrevet

Jeg tror ikke slutty menn har en egen klesstil... Ikke som jeg har oppdaget, hvertfall. :) Men hyggelig at du bruker påsken til litt utfoldelse!

Nei nei, jeg skal være slutty dame!

AnonymBruker
Skrevet

Wow.... denne likte jeg. Spesielt kort horete skinnskjørt! :wink:

Dette kan ordnes litt, brettes, klippes, rives litt, og koster bare 30kr med gratis frakt ;) Litt for sent for å få det levert nå, men kanskje til en kommende slutty helg nå som våren nærmer seg? ;)

http://www.ebay.com/itm/New-Hot-Fashion-Women-Stretch-PU-Leather-Look-Tights-Back-Zip-Mini-skirt-Dress-/271056405483?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item3f1c3883eb

• Liker 1
Skrevet

Dette kan ordnes litt, brettes, klippes, rives litt, og koster bare 30kr med gratis frakt ;) Litt for sent for å få det levert nå, men kanskje til en kommende slutty helg nå som våren nærmer seg? ;)

http://www.ebay.com/...=item3f1c3883eb

Veldig bra, jeg elsker skinnskjørt :) .

Tusen takk for tipset. Jeg må innrømme at jeg er totalt ukjent med ebay (aldri handlet der faktisk....), men det er sikkert ikke vanskelig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra, jeg elsker skinnskjørt :) .

Tusen takk for tipset. Jeg må innrømme at jeg er totalt ukjent med ebay (aldri handlet der faktisk....), men det er sikkert ikke vanskelig :fnise:

Det samme sa jeg før, men så ble jeg kjnt med det, og det går som en drøm :D Jeg har samme skjørtet, selger er til å stole på :) Har vel egentlig flere slike skjørt i og med at det blir litt ødelagt nå og da ;)

• Liker 1
Skrevet

Det samme sa jeg før, men så ble jeg kjnt med det, og det går som en drøm :D Jeg har samme skjørtet, selger er til å stole på :) Har vel egentlig flere slike skjørt i og med at det blir litt ødelagt nå og da ;)

Kult! Og veldig interessant!

PM??

AnonymBruker
Skrevet

dra i en sex butikk og kjøp undertøy der :P

Anonym poster: 280830d5ba7cb548172b0a74c9534475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...