Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei først må jeg bare si står utrulig mye nyttig hær inne.

Så var det saken det gjelder. Står litt fast om det bare er min tanke gang eller ikke.

Først litt info. Jeg er en man i slutten av 20-årene. Som ikke har hadd noe seriøst forhold før dette pga opplevd mye utroskap og har plagdes/plages en del mentalt med både selvbilde og med sykdom (bipolar)

Hun er i midten av 20-årene også vært utenfor ex'er som har vært notorisk utro og valgt andre framfor ho, samt at enkelte har drevet med dobbelt spill over tid.

Vi har vært venner i snart 10år og kontakten har nu vært av og på en stund. Men for 1år siden fikk vi utrulig god kontakt igjen, å jeg falt helt i skoa for henne. Men vi avtalte at vi sku ta ting en dag av gangen, så i sen sommer i fjor flyttet jeg inn oss henne, dt skal sies bare som venner ho sa klart ifra om at hun ikke var klar til ett forhold. Det skal sies hun er redd for å knytte seg å blir fort engstelig/stresset.

Nå skriver vi snart april mnd og vi har tadd opp dt med å endre statusen fra venner til å være ilag. Men så bytter jeg kanskje jobb som gjør at jeg jobber turnus å da ho plutselig ikke så inntresert i å endre statusen oss imellom. Mange gutter skriver til henne hele tiden men hun forsikrer meg hele tiden at disse er hun ikke inntresert i, den er 2stk som er ganske pågående på henne som jeg vet om. Spesielt en som hun sier er ganske innpåslitn men hun fortsetter å skrive med vedkommende. Men hun sier til meg at hun har sakt klar ifra til disse at hun ikke er inntresert i noe forhold med dem

Vet dette ble veldig rotete, er noe uklart med dt over eller trenger du mer info eller bruker som noe jeg har glemt så spørr gjerne så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.

Så tingen er, hvorfor vill hun ikke bli ilag med meg, offentlig? (For nå sier hun at hu ikke har type når noen spørr) er jeg bare sikkerheten hennes hjemme? Eller er det det at hun er redd for å miste mye oppmerksomhet fra event Facebook og andre gutter? Er det noe jeg gjør galt? Setter jeg ikke strenge nåkk krav? (Fordi jeg er redd for å miste henne helt)

Ps: vill ikke ha noen svar som ikke er tenkt ut. Å har begrunnelse for hvorfor du svarer som du gjør.

Anonym poster: d5a8e6c820633fee8febcbb40e0f9d4a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere sammen eller er dere ikke sammen? Først må dere jo ta en prat om det, og så ta det derifra. Det fremgår ikke i teksten din om dere er fysiske med hverandre, eller om det kun er vennskapelig, og generelt er det vanskelig å svare deg med så lite å gå på. Det høres litt spesielt ut, hun muligens vinglete, eller du som leser mer i forholdet deres enn det hun gjør. Det at hun sier til andre at hun er singel er i alle fall ikke et godt tegn.. Litt mer utfyllende info om hvordan forholdet mellom dere er, så blir det lettere å svare deg :)

Skrevet

Ja vi er fysiske med hverandre(vi har sex), å vill tørre å påstå at vi gjør alle tingene ett "normalt" forhold ville inne bære. Vi sover ilag, sier vi er gla i verandre, små koser, å oppriktigtalt liker verandres selskap. Men som sakt hun vill ikke gå til dt steget å si man er ilag fordi da blir alt så "seriøst"

Men er dt en ting jeg vet er dt at alt kvinner foretar seg er analysert og gjennomtenkt å ikke uten grunn :) å rent mentalt har vi menn ingenting å stille opp med ;)

Skrevet

Ja da synes jeg, for din del, at dere bør ta en ordentlig prat om dette. Er det det at hun ikke er klar enda, men kan bli det - da er det jo opp til deg om du orker å vente på henne. Eller ser hun allerede nå at hun ikke kommer til å komme dit, men at du blir en slags trygghet frem til hun finner noen hun vil satse på. Dette bør dere prate om, for det virker ikke som at du trives med den usikkerheten dere har nå, det hadde i alle fall ikke jeg orka. Du fortjener at hun kan være ærlig med deg og la deg få vite hvordan ståa er :).

Skrevet

Fikk til svar, hun har følelser for meg mye mer en som en venn, men vill vente til hun vet om hun tørr å legge hele hjerte sitt i ett forhold igjen, å at hun er redd for å bli såra, som hun sir statistikken er ikke på hennes side. Hmm

Gjest Gjest
Skrevet

Dere må ikke på død å liv definere forholdet vel? ta det som det er. <3 kjærligheten er udefiner bar.

Hvis du er sjalu bør du si fra om dette. Hun kan da få muligheten til å drepe din sjalusi ved å bekrefte eller avkreftet fakta.

Meg og min kjære bodde sammen i hver vår etasje av huset. Men delte seng om natten. vi syntest det var godt å ha litt alene tid samtidig som vi hadde dette kjære,nære. vi elsker hverander overalt på jord. <men vi orker ikke bo oppå hverandre.

Vi har nå definert forholdet vårt som fast,men vi trenger tid for oss selv og vi trenger tid bare oss.

(det er barn i bildet så vi vil gi dei også tiden dei trenger)

Nå reiser vi på ferie sammen,går ut sammen etc.Men han har likevell sin Hule der han får fred for fjas av meg og kan prate i tlf med hvem han vil uten at jeg trenger å tenke på hvem.

Skrevet

Nei man må ikke definere, men om man ikke definerer det på ett vis, så ender dt med usikkerhet. Å pga mine mentale problemer så er dt en for meg en trygghet. Men fikk spørsmåle om jeg måtte ha like sterke følelser gjengjeldt. Er helt sikkert bare hode mitt som surrer og overtenker. Å ting blir bare rot i toppen oss meg. Æ vet ikke lengere. Jeg elsker henne men har ikke turt å si det enda for frykten at det ikke skal bli gjengjeldt, å etter spørsmålet jeg fikk tørr jeg det Vertfall ikke. Er dt bare jeg som er rar? Og tenker formye?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville personlig sagt at hvis du vil at jeg skal være i rundt deg, så må du gi meg litt mere, hadde jeg sagt.om hun er seriøs med deg så driver hun ikke og svarer de som er så desperate etter henne.for meg høres det ut som om hun er usikker på om hun er så forelsket i deg ? eller så er hun rett og slett ikke klar for et forhold enda.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei man må ikke definere, men om man ikke definerer det på ett vis, så ender dt med usikkerhet. Å pga mine mentale problemer så er dt en for meg en trygghet. Men fikk spørsmåle om jeg måtte ha like sterke følelser gjengjeldt. Er helt sikkert bare hode mitt som surrer og overtenker. Å ting blir bare rot i toppen oss meg. Æ vet ikke lengere. Jeg elsker henne men har ikke turt å si det enda for frykten at det ikke skal bli gjengjeldt, å etter spørsmålet jeg fikk tørr jeg det Vertfall ikke. Er dt bare jeg som er rar? Og tenker formye?

Du har dårlig selvbilde,tenker vel mye på ting du ikke kan rå over!

Prøv å leve litt i nuet,nyt hverdagene som dei er og ikke stress med ting du ikke kan noe for.

Husk følelser er noe man ikke selv bestemmer over.

Du bør sørge for å få ett bedre liv med deg selv! Når du har gjort det vil din mentale helse bli mye bedre.

Ikke gnag på negative ting sett det positive høyt!

Hvis du tegner en sirkel hver dag:Del den inn i lyse farger for positivt og mørke farger for negativt. Du vil etterhvert oppdage flere positive ting enn negative!

Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde vært TS så hadde jeg tenkt at hun er på utkikk etter noen som er "bedre" enn meg, da jeg ikke kan være bra nok i hennes øyne.

Personlig hadde jeg sørget for at denne skrivinga hennes med andre mannfolk hadde blitt avsluttet.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ok, så burde man sette krav eller ta dt mildt?

Skrevet

Ok, så burde man sette krav eller ta dt mildt?

Prøv først å forklare henne at du ikke liker det fordi det får deg til å føle at hun leter etter noen bedre.

Oppnår du ingen forståelse på den måten så bør du sette krav.

Skjer det ikke noe fornuftig da heller så bør du nok begynne å tenke igjennom hvor viktig hun egentlig er.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kort konlusjon: Hun holder deg 'på gress'. Så lenge du er på knærne etter henne er du grei å ha i reserve.

Slik du beskriver situasjonen så har hun ingen romantiske følelser overfor deg.

I det lange løp vil du bare bryte deg selv ned ved å bli værende.

Beklager at jeg er så direkte her nå. Jeg forstår det dersom det gjør vondt å lese :sukk:

Skrevet

Takk for tilbakemelding, skal gi melding om hvordan forgår når man kommer hjem i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...