Gjest Tex Skrevet 27. mars 2004 #1 Skrevet 27. mars 2004 Noen som vet hva man kan få i lån og stipend fra Lånekassen dersom man slutter i jobben og begynner på høyskole, er gift og har barn?
Dødspingvinen Skrevet 27. mars 2004 #2 Skrevet 27. mars 2004 Studielån kan man alltid fa. Fullt beløp. Men stipend tviler jeg på at du vil få.
simsalabim Skrevet 27. mars 2004 #3 Skrevet 27. mars 2004 Stipend kan man også få men det går etter inntekta til til mannen/kona.
Labella Skrevet 27. mars 2004 #4 Skrevet 27. mars 2004 Stipend kan man også få men det går etter inntekta til til mannen/kona. Det er riktig. Hvis du går inn på lånekassens nettsider, og bruker støttekalkulatoren der, kan du finne ut hvor mye du kan få i støtte.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 jeg er gift og har 2 barn.. får fullt borteboerstipend når man ikke bor hjemme hos foreldrene sine.. og det gjør man jo ikke når man er gift som regel... stipend er 10 000 i halvåret og lån er 30 000 i halvåret. dersom ektefellen tjener under ??(husker ikke beløpet, og det avhenger av hvor mange barn man har) får du også forsørgerstipend. jeg får utbetalt 6000 i mnd i stipend(1500) og lån(4500)(får da ikke forsørgerstipend)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå