Gå til innhold

Lave jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Arbeider
Skrevet

Jeg foretrekker høye jenter, det er deilig! Kusinen min er 1.67 og blir kalt dverg :P det er turn off med lave jenter her i går'n.Anonymous poster hash: 99490...9ac

Forstår ikke at noen kan eksemplifisere med familien når de skal si hva de synes er attraktivt eller ikke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke så ille hvis man har litt tykkelse på hælen og platå!

Ble ertet for (min mangelende) høyde når jeg var yngre, så har "jobbet meg opp" i høyere sko med årene.

Drømmer om nydelige unif hellbounds, men er desverre umulig å kjøpe på studentøkonomi. :(

http://m.youtube.com/watch?v=Af4Ssz8ne4w&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DAf4Ssz8ne4w

Jeg hadde gått som en geisha i 3 sekk og ramla frem/bakover som en pingvin.

Men de var morsomme å se på da! det er artig at noen klarer å gå med slike sko. Håper bare ikke at denne høyden på skoene skjer hver eneste dag? Du har sikkert mange morsomme sko å velge å vrake i?

Bøller finner alltid noe å mobbe noen for. Krøller, briller, for høy, for tynn, tykk. :murvegg: Og at man er liten, men tuff. :skya:

Endret av Nouv
Gjest Keikolina
Skrevet

Aldri blitt erta fordi jeg er lav, går ikke i høye sko heller, kun joggesko, tilogmed om vinteren.

Skrevet

Siden vi hadde en "høye jenter" tråd så må vi vell ha en lave jenter tråd også?

Jeg er da 145 cm, kunne du vært sammen med ei som er så lita som meg? :fnise:

Anonym poster: ae5e12a53e72f2af8c04fa95fff8de46

Tenner på LAVE jenter.. Formene blir mye tydligere, så er det gøy å kaste rundt på de i senga ;)

Anonymous poster hash: 99973...945

• Liker 5
Skrevet

Tenner på LAVE jenter.. Formene blir mye tydligere, så er det gøy å kaste rundt på de i senga ;)

Anonymous poster hash: 99973...945

Nettopp derfor er det mye penere å være høy. Så ser man litt slankere ut. Stort sett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått som en geisha i 3 sekk og ramla frem/bakover som en pingvin.

Men de var morsomme å se på da! det er artig at noen klarer å gå med slike sko. Håper bare ikke at denne høyden på skoene skjer hver eneste dag? Du har sikkert mange morsomme sko å velge å vrake i?

Bøller finner alltid noe å mobbe noen for. Krøller, briller, for høy, for tynn, tykk. :murvegg: Og at man er liten, men tuff. :skya:

Hehe er ikke hver dag nei, men før gikk jeg nok med høye sko 2-3 ganger i uken og alltid når jeg pynter meg! :)

Har vel rundt 25 par med hæler, ikke så altfor gale med tanke på at jeg er svak for sko. :)

Nå er jeg sammen med en mann som hater at jeg går med høye sko. :P

Ser nok litt morsomt ut med oss to ved siden av hverandre, er snakk om over 35 cm forskjell!

Skrevet

Er rundt 190 selv, er sammen med en vakker dame på 172. Syns i grunn det er veldig greit at hun er såpass 'høy', jeg slipper å måtte løfte henne opp for å kysse henne. Praktisk! Også veldig greit å slippe å måtte se direkte nedover for å snakke med henne når jeg står ved siden av henne. Får vondt i nakken av sånt. :P

For meg er proporsjoner er uansett viktigere enn høyde. Lengde på bein i forhold til lengde på overkropp, for ikke å snakke om bredde i forhold til høyde.

Skrevet

Nettopp derfor er det mye penere å være høy. Så ser man litt slankere ut. Stort sett.

Åh, ja, vi lave jenter er jo så feite. :ironi:

2i9pkhy.jpg

Anonymous poster hash: e566e...2b7

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri vært med en liten jente, men er det plass til mye der nede da? Jeg tenker hvis ting er proporsjonale, så får man bare penishodet inn? :/

Anonymous poster hash: 8832a...fc3
Skrevet

2i9pkhy.jpg

"Stort sett"

Skrevet

Jeg har aldri vært med en liten jente, men er det plass til mye der nede da? Jeg tenker hvis ting er proporsjonale, så får man bare penishodet inn? :/

Høyden har ikke noe å si når det kommer til vagina. Det er heller ikke sånn at lave menn generelt har mindre penis enn høye.

Min vagina er rundt 12 cm lang ustimulert som er 4-5 cm over gjennomsnittet (den er likevel normalt trang) og jeg er 158

Skrevet

"Stort sett"

Det er dessverre ikke sant. Jeg vet om veldig mange på min høyde, og jeg kan faktisk kun komme på ei som er litt rundere. De fleste er ca like slank som meg.

• Liker 3
Skrevet

Det er voksne mennesker det er snakk om her, ikke barn. ;) Creep...

Anonymous poster hash: 6618b...1c5

• Liker 3
Skrevet

Hver sin smak. ;)

Hva er problemet ditt med lave kvinner? ;)

• Liker 4
Skrevet

2i9pkhy.jpg

Er man lav så syns det lettere dersom man legger på seg. Betyr ikke at lave jenter er feite ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet ditt med lave kvinner? ;)

Har ikke noe som helst problem med lave kvinner. Det finnes mange pene lavere kvinner, men jeg synes det generelt er mye finere å være "høyere". Den meningen må jeg få ha. Man skal få si at man synes lavt er finest, men når noen synes høyt er finest, er ikke det greit...

Skrevet

Er man lav så syns det lettere dersom man legger på seg. Betyr ikke at lave jenter er feite ;)

Det har i alle fall ikke jeg opplevd. Folk legger på seg forskjellige steder uansett høyde, og høye damer med 30 i bmi ser ikke akkurat tynnere ut en lave damer med 30 i bmi

http://www.mybodygallery.com/photos-25048-body-shape.htm?StartAt=33#.UiiW9TYvVn8

http://www.mybodygallery.com/photos-36851-body-shape.htm?StartAt=15#.UiiXSTYvVn8

Disse kroppene har ca samme BMI, og hun under er 160 mens hun over er 175. Mener du fortsatt at det synes lettere?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...