Gå til innhold

Lave jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,50.. Betyr det at jeg er dverg eller?

Nei. Jeg siterer: "I Norge er grensene satt til mindre enn 150 cm for kvinner og mindre enn 161 cm for menn."

Anonym poster: 84fbf121a05fafc47081c9c49ca5d82b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge Sunnaas sykehus betyr det hvertfall at du er kortvokst... Dvergisme blir jo noe helt annet igjen.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Nei. Jeg siterer: "I Norge er grensene satt til mindre enn 150 cm for kvinner og mindre enn 161 cm for menn."

Jaja la pubertale sexskribenter deffinere deg over nettet. Det er forskjell på å være kort og å ha en medisinsk tilstand, som dvergisme er. Legen din og du ville vært klar over det hvis du var dverg.

Skrevet

Jeg er 152-153 cm og har alltid fått høre at jeg er så lita og nett og har fin rumpe :P Det har aldri plaget meg at jeg er lav, men om jeg fikk velge ville jeg kanskje vært 5-6 cm høyere.

AnonymBruker
Skrevet

Who the fuck cares? Om kvinner er lave eller høye, kuk får de uansett.

Jeg havner alltid om med høye menn type over 186, selv om jeg er lita. Det skjer bare av seg selv. Tror ikke noen av partene bryr seg noe særlig om høyde .. :P Så høye menn kan like lave jenter og de kan også like høye kvinner..

Anonym poster: 1ca4e7afc319319148fc427ebd72d607

• Liker 1
Gjest FiskenBlub
Skrevet

Jo men tviler på at en mann på 1.90-2 meter vil ha en jente på 1.50 eller mindre.

Høye kvinner liker høye menn. Lave menn liker lave kvinner.

Haha tror ikke man tenker på det hvis min liker personen (forelsket). Min søster sin ekskjæreste var på nipple på 2 meter og søstera min er ca 154. De var sammen i 6 år, og de gjorde det ikke slutt pga høyde for å si det sånn :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lave damer blir fortere tykke enn høye,men offtest har lavere damer finere kropps form også. Kan gå i kjempe høye heler og offtest er lave damer søte.

Endret av muffin26
AnonymBruker
Skrevet

Da må de være veldig tynne. De kan fort bli like breie som høye ;) Er man bare 1,45 så er man jo som en 13 åring. Nei, det er ikke pent for meg. Maks 1,70 er finest og de ser slankest ut.

Anonym poster: 934a2a605c5a629d2358b7982c6a04bb

Ja akkurat den tankegangen har jeg som lav, og det er jævli slitsomt..

Anonym poster: 7e1e181f7d933c71c93e7856effb124f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 1.87 og kjæresten min nå er 1.53 :)

Anonym poster: ae5e12a53e72f2af8c04fa95fff8de46

• Liker 2
Gjest Gjest_clown
Skrevet (endret)

.

Endret av clown
Skrevet

Jeg er selv ca 162 (ikke veldig liten, men lavere enn de fleste jeg kjenner), og typen min er 190! Liker at han er høy, og han har sagt at jeg har "mer kurver" siden jeg er liten, og at det som oftest er lave jenter som har fin rumpe ;)

Skrevet

Ikke dverg - men kortvokst (jeg er 148)

Gjest O___o
Skrevet

Heller 145 cm høy/lav

enn 146 cm bred :)

Jeg har et inntrykk av at mange heller ville foretrukket en partner som er veldig lav

enn veldig høy.

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Anonymous poster hash: 9cde2...3e5
  • Liker 1
Skrevet

Heller ei lita nett dame enn et dråg av ei høy dame.

Anonymous poster hash: ed3e2...832
  • Liker 2
Gjest snill scorpion
Skrevet

Det er soooooooooooooooo digg å bære jenta og knulle stående, da passer ikke med lik høyde eller høyere😉

Perfekt akt blir det med den høyde TS har.

Så kjære TS hvis du ikke har prøvd det så anbefaler jeg å gjøre det engang. Sterke og intense orgasme kan garanteres, da vet du at høyden din er et våpen du har. Dessuten mannen også får et helt spesielt orgasme hvis begge lar pikken sprute inn i stå stilling. Sier pga erfaring jeg har & "I mean it"

Skrevet

jEG ER 159 OG HAR EN KOMPIS SOM ER 210 CM DET GÅR BRA MEN LITT SLITSOMT Å SE SÅ LANGT OPP HELE TIDEN

Anonymous poster hash: 67cfb...62d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 1,63 og kjæresten min er 1,83.. Da jeg var yngre hatet jeg å være så lav, men nå er jeg sjeleglad for at jeg er liten og nett. Jeg føler at det fremhever min feminitet og hans maskulinitet når vi går sammen. Dessuten føler han at ha automatisk beskytter meg fordi jeg er så liten i forhold til ham. <3

Anonymous poster hash: b3f43...941

Skrevet

Jeg er 164 og kjæresten min er 184 tror jeg. Akkuratt passe, og jeg rekker han akkuratt opp til haken når vi står. :P Synes det er koselig.

Anonymous poster hash: 7281f...139
Skrevet

Lenge siden men,

Jo men tviler på at en mann på 1.90-2 meter vil ha en jente på 1.50 eller mindre.
Høye kvinner liker høye menn. Lave menn liker lave kvinner.

Du tviler feil. Det er ingen fasit.

Alle mine menn "over 1,90" har IKKE maktet lave kvinner. Det som menes med liten og nett er ikke nødvendighvis bare at man er lav. men at ting står i proposisjon.

Alle menn i min familie er ca 2 meter. Ingen av brødrene mine har vært med lave jenter.

Skjedent at jeg ser en 2 meter høy mann med en kvinne på 1.50 så jo det ligger nok noe i utsagnet mitt.

Vi legger ofte merke til det vi vil legge merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...