AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #141 Skrevet 5. september 2013 Forøvrig trist å se at enkelte her inne snakker nedsettende om lave/høye kvinner (og menn). Temmelig barnslig tankegang, at noe må være "best". Det er jo kun en personlig preferanse, knyttet til noe så overfladisk som utseende. Det er langt fra viktig nok til å rettferdiggjøre drittslenging om noe folk ikke kan gjøre noe med. Anonymous poster hash: 6618b...1c5
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #142 Skrevet 5. september 2013 Har ikke noe som helst problem med lave kvinner. Det finnes mange pene lavere kvinner, men jeg synes det generelt er mye finere å være "høyere". Den meningen må jeg få ha. Man skal få si at man synes lavt er finest, men når noen synes høyt er finest, er ikke det greit... Jo da.
skyflakes Skrevet 5. september 2013 #143 Skrevet 5. september 2013 Det har i alle fall ikke jeg opplevd. Folk legger på seg forskjellige steder uansett høyde, og høye damer med 30 i bmi ser ikke akkurat tynnere ut en lave damer med 30 i bmi http://www.mybodygallery.com/photos-25048-body-shape.htm?StartAt=33#.UiiW9TYvVn8 http://www.mybodygallery.com/photos-36851-body-shape.htm?StartAt=15#.UiiXSTYvVn8 Disse kroppene har ca samme BMI, og hun under er 160 mens hun over er 175. Mener du fortsatt at det synes lettere? Anonymous poster hash: e566e...2b7 Når ble BMI et fungerende verktøy til måle noe som helst? Det er sefølgelig ikke sånn at det syns på ALLE lave jenter når de legger på seg, men for mange lave ( og meg på 156 inkludert), så ser man fortere lubben/ rundt ut når man legger på seg. Dette har jo også mye med hvordan man kler seg, og jeg får sikkert et hylekor etter meg nå; men det er lettere å "kle seg slank" som høy jente vs lav jente.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #144 Skrevet 5. september 2013 Når ble BMI et fungerende verktøy til måle noe som helst? Det er sefølgelig ikke sånn at det syns på ALLE lave jenter når de legger på seg, men for mange lave ( og meg på 156 inkludert), så ser man fortere lubben/ rundt ut når man legger på seg. Dette har jo også mye med hvordan man kler seg, og jeg får sikkert et hylekor etter meg nå; men det er lettere å "kle seg slank" som høy jente vs lav jente. Alltid enkelt å kle seg hvis ens proposjoner er i orden. Har du derimot for lang overkropp i forhold til ben, som mange lange kvinner har, så er det ikke pent med skinny jeans, selv om mange av dem tror det. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #145 Skrevet 5. september 2013 jeg kan ikke snakke for andre men jeg har lyst å knulle ei lita ei jeg kjenner foran, bak og i munnen om igjen og om igjen. Anonymous poster hash: c430c...923
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #146 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ei lita kjerring og jeg vil bli knullet, foran og bak, om og om igjen. 1
pinar Skrevet 5. september 2013 #147 Skrevet 5. september 2013 Åh, ja, vi lave jenter er jo så feite. Anonymous poster hash: e566e...2b7 Lave jenter ser fortere tjukke ut. Høye jenter kan lettere bære noen ekstra kilo uten at det blir veldig fremtredende.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #148 Skrevet 5. september 2013 Lave jenter ser fortere tjukke ut. Høye jenter kan lettere bære noen ekstra kilo uten at det blir veldig fremtredende. Vel, det kommer an på hvor hen kiloene setter seg da. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #149 Skrevet 5. september 2013 Lave jenter ser fortere tjukke ut. Høye jenter kan lettere bære noen ekstra kilo uten at det blir veldig fremtredende. Se igjen de linkene jeg postet på forrige side Anonymous poster hash: e566e...2b7
miramis Skrevet 5. september 2013 #150 Skrevet 5. september 2013 Når ble BMI et fungerende verktøy til måle noe som helst? Det er sefølgelig ikke sånn at det syns på ALLE lave jenter når de legger på seg, men for mange lave ( og meg på 156 inkludert), så ser man fortere lubben/ rundt ut når man legger på seg. Dette har jo også mye med hvordan man kler seg, og jeg får sikkert et hylekor etter meg nå; men det er lettere å "kle seg slank" som høy jente vs lav jente. Selvfølgelig vil en vektøkning på f.eks. 10 kilo se mer ut på en lav jente enn en høy, men dere må jo ta med i beregningen at lave jenter spiser mindre! Tror neppe det er slik at det er færre høye mennesker som er for tjukke enn lave.
skyflakes Skrevet 5. september 2013 #151 Skrevet 5. september 2013 Selvfølgelig vil en vektøkning på f.eks. 10 kilo se mer ut på en lav jente enn en høy, men dere må jo ta med i beregningen at lave jenter spiser mindre! Tror neppe det er slik at det er færre høye mennesker som er for tjukke enn lave. Lave jenter spiser mindre? Hæ?
cheezewizz Skrevet 5. september 2013 #152 Skrevet 5. september 2013 Lave jenter spiser mindre? Hæ? Ja? Skjønner du ikke proporsjonaliteter? 1
skyflakes Skrevet 5. september 2013 #153 Skrevet 5. september 2013 Ja? Skjønner du ikke proporsjonaliteter? Nei, nå venter jeg spent på en forklaring.
cheezewizz Skrevet 5. september 2013 #154 Skrevet 5. september 2013 Nei, nå venter jeg spent på en forklaring. Tror du en liten hund spiser like mye som en stor hund? Tror du en 5 åring spiser like mye som en 20 åring? 4
skyflakes Skrevet 5. september 2013 #155 Skrevet 5. september 2013 Tror du en liten hund spiser like mye som en stor hund? Tror du en 5 åring spiser like mye som en 20 åring? Tror du alle på 20 spiser like mye?
cheezewizz Skrevet 5. september 2013 #156 Skrevet 5. september 2013 Tror du alle på 20 spiser like mye? Nope. en 20 åring på 150 spiser mindre enn en 20 åring på 190. Fint at du viser at du har skjønt begrepet om proporsjonaliteter nå. Skal jeg lære deg gangetabellen også? 3
skyflakes Skrevet 5. september 2013 #157 Skrevet 5. september 2013 Nope. en 20 åring på 150 spiser mindre enn en 20 åring på 190. Fint at du viser at du har skjønt begrepet om proporsjonaliteter nå. Skal jeg lære deg gangetabellen også? Beklager for å ha startet denne avsporingen, men hva faen. Dersom du føler at å lære meg gangetabellen for å kunne diskutere om lave jenter er like pene som høye jenter er relevant, så tar jeg gjerne det på PM. Er ganske standhaftig av deg å påstå at alle lave spiser mindre enn høye, men du har helt sikkert gode kilder som kan henvise til dette 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #158 Skrevet 5. september 2013 Jeg er mann og synes kvinner som er høye og slanke er de peneste. Forutsatt at de har smal beinbygning. Jeg liker at de ofte er elegante og grasiøse, og så kan de drive deg helt gal med laaange, slanke ben i strømper.. Drømmedama må være Doutzen Kroes. Nam.. Anonymous poster hash: 8dc0d...220
cheezewizz Skrevet 5. september 2013 #159 Skrevet 5. september 2013 Beklager for å ha startet denne avsporingen, men hva faen. Dersom du føler at å lære meg gangetabellen for å kunne diskutere om lave jenter er like pene som høye jenter er relevant, så tar jeg gjerne det på PM. Er ganske standhaftig av deg å påstå at alle lave spiser mindre enn høye, men du har helt sikkert gode kilder som kan henvise til dette Har ikke påstått det du påstår. På generelt grunnlag sier det seg selv at en som er mindre også spiser mindre/blir raskere mett. At det tydeligvis finnes folk der ute som føler at det er problematisk å forstå, forundrer meg. 3
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #160 Skrevet 5. september 2013 Folk er ikke automatisk modelmateriale bare pga de er høye. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå