Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere helt plutselig hadde fått et smilefjes fra ei jente dere flørtet med, hadde dere "svart" på det da? Hadde dere oppfattet henne som kontaktsøkende og masete?

Anonym poster: 8a2a2d88721ac156bf302195963e302d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilket forhold man har fra før. Har man vært mest venner ville jeg oppfattet det som at hun bare kjedet seg eler noe sånt, og ville ha litt oppmerksomhet. Dersom er tydelig at det er "noe" der ville jeg bare oppfattet det som fint

Anonym poster: 7dcda4b0b7ba218b15ea73834b815bfd

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvilket forhold man har fra før. Har man vært mest venner ville jeg oppfattet det som at hun bare kjedet seg eler noe sånt, og ville ha litt oppmerksomhet. Dersom er tydelig at det er "noe" der ville jeg bare oppfattet det som fint

Hm, jeg klarte nemlig ved et ulykkestilfelle å sende et smilefjes til flørten min. (Jeg var litt stresset, det skulle ha vært til ei venninne). Tenkte jo at det ikke var krise, bare hyggelig. Men så fikk jeg aldri noe respons, og da ble jeg litt engstelig. Vi gikk fra å bare være bekjente med noen felles venner, til å være på "flørtern", der han alltid har vært den ivrigste. Kan jeg sende en melding på nytt om noen dager og høre om han har tid til en kaffe, eller virker det som mas?

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er spesielt masete når det går flere dager mellom hver gang dere har kontakt :) Kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er spesielt masete når det går flere dager mellom hver gang dere har kontakt :) Kjør på!

Godt å høre! :) Jeg anser det heller ikke som mas i utgangspunktet, men så var det det faktum at jeg ikke fikk noe respons på smilefjeset. Men det er jo ingenting å svare på forsåvidt...:P

Gjest .-L-.
Skrevet

Om jeg hadde svart eller ikke kommer egentlig litt annpå humøret. Du kan jo starte en samtale med å spørre om noe :P Anstrenge deg litt mer. Hvis jeg bare skriver hei til en jente jeg ikke kjenner så godt på face, får jeg ikke svar..

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvis dere helt plutselig hadde fått et smilefjes fra ei jente dere flørtet med, hadde dere "svart" på det da? Hadde dere oppfattet henne som kontaktsøkende og masete?

Selvsagt.

Jeg opplevde faktisk at en jente jeg møtte ute på byen søkte meg opp på FB og sendte nettop kun ett smilefjes.

Mitt svar? Ett smilefjes i retur.

Men samtalen kom etter hvert i gang, da hun skjønte at hun måtte ha litt mer å komme med enn kun å sende et smiley. Men det ble morsomt det. Forøvrig er vel det å være kontaktsøkende en bra ting?

Det er sjeldent jeg opplever jenter som masete i en sånn setting. Setter pris på jenter som tar kontakt enten jeg er interessert eller ikke.

:)

Gjest TJ Oshie
Skrevet

Herrefred på vår jord! Må være grusomt å analysere selv den minste detalj i hjel, Liker han/hun deg så gjør vedkommende det uansett, hvis ikke, fuck it. Plenty av fisk i havet. Det å sende et smilfjes på face er absolutt ikke masete, med mindre det er hver dag. Kontaktsøkende, muligens. Men det er jo nettopp hva du ønsker å oppnå? Ser ikke problemet.

Hilsen mann

AnonymBruker
Skrevet

Herrefred på vår jord! Må være grusomt å analysere selv den minste detalj i hjel, Liker han/hun deg så gjør vedkommende det uansett, hvis ikke, fuck it. Plenty av fisk i havet. Det å sende et smilfjes på face er absolutt ikke masete, med mindre det er hver dag. Kontaktsøkende, muligens. Men det er jo nettopp hva du ønsker å oppnå? Ser ikke problemet.

Hilsen mann

Det er litt slitsomt, ja. :( Særlig når min største frykt er å fremstå som desperat og masete. Jeg ville nemlig ha besvart et smilefjes med et smilefjes tilbake, men har etter hvert forstått det slik at dere menn stort sett bare svarer på sms om det er helt nødvendig. Selv om dere virkelig liker jenta. (?)

Gjest JakeGreen
Skrevet

...men har etter hvert forstått det slik at dere menn stort sett bare svarer på sms om det er helt nødvendig. Selv om dere virkelig liker jenta. (?)

På ingen måte. Du er sikkert ung, så du vil komme til å lære at menn er ulike her også etter hvert.

Personlig er jeg ikke så veldig glad i SMS og synes det er best til korte utvekslinger. Er ikke tilhenger av å holde en lang samtale på SMS. Jeg har faktisk glemt av meldinger jeg har fått som jeg hadde planlagt å svare på, selv om det er en jente jeg liker. Men jeg svarer alltid så sant det er noe å svare på.

Bare slapp av du.

AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte. Du er sikkert ung, så du vil komme til å lære at menn er ulike her også etter hvert.

Personlig er jeg ikke så veldig glad i SMS og synes det er best til korte utvekslinger. Er ikke tilhenger av å holde en lang samtale på SMS. Jeg har faktisk glemt av meldinger jeg har fått som jeg hadde planlagt å svare på, selv om det er en jente jeg liker. Men jeg svarer alltid så sant det er noe å svare på.

Bare slapp av du.

Takk! Du har helt rett. Jeg er ung. Og uerfaren. ;)

Gjest TJ Oshie
Skrevet (endret)

Jenter som insjer er dessuten maks kudos. Instant pluss i boka her i gården.

Samme som ovennevte ang meldinger for øvrig. Får ofte beskjed av det motsatte kjønn om at jeg svarer seint og for kort på mldinger, enten det er sms eller på facebook. For å være ærlig er det mange ganger jeg glemmer å svare også, selv om jeg liker vedkommende, enten det er snakk om venn/venninne eller kjæreste(potensiale). Det å sende SMSer om allverdens dill og dall hele dagen er ikke min greie, selv om jeg prøver å svare på det meste. Kjenner dog mange menn som er min raka motpol og som sender meldinger og "kos og klemz" i hytt og gevær. Virker som det er ganske populært blant damene også, så jeg burde vel egentlig tatt meg selv i nakken. Men som de sier, you can't teach old dogs new tricks

Endret av TJ Oshie
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro det stuntet på den forrige flørten min.. Hadde ikke hørt noe på et lite døgn, og ville bare se om det var noe respons.. Så, sendte en sms med kun et smilefjes, gikk kanskje 20 sek, så fikk jeg smilefjes tilbake :) Par timer etterpå endte det med at vi avtalte å møtes :)

Så nei, smilefjes trenger ikke oppfattes som negativt, det spørs hvordan det ligger an mellom avsender og mottaker, men fin "samtalestarter" ;)

Anonym poster: 21c3d2f99ad8a3be3207de187c3cf88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...