Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en lang tid med usikkerhet i forholdet med kjæresten, valgte jeg å slå opp for en kort tid siden. Vi er veldig ulike, og er på vei i hver vår retning. Jeg flytter til utlandet til høsten, og snart må også han bestemme seg for om han vil flytte med eller ikke. Jeg tenkte at forskjellene ikke akkurat kom til å bli mindre etter hvert som vi ble eldre, og lot han dermed slippe å velge om han skulle flytte etter eller ikke. Det kunne fort gått galt... Han tok det veldig tungt, så igår var han hos meg. Vi spiste god mat og snakket om forholdet og hvilke reaksjoner vi hadde fått på bruddet osv. Det endte med at vi hadde sex, og jeg kjørte han hjem. Jeg gjorde det klart for han at sexen kun var sex, og ikke betydde noe fra min side. Dette forstod han, vi var bare veldig kåte begge to...

Samtidig så har jeg blitt kjent med en fyr som bor der jeg skal flytte til høsten, og etter at bruddet ble kjent, har han flørtet en del med meg. Jeg har også flørtet tilbake etter hvert, og vi er enige om at det kan være noe der, noe vi fort vil merke når vi treffer hverandre. Jeg føler det er veldig tidlig å haste inn i noe fordi jeg er usikker på følelsene mine, men samtidig er han en veldig fin fyr jeg liker godt. Vi snakker bare på skype, men nå vil han gjerne at jeg skal besøke han, i tillegg til at vi skal på hyttetur sammen til sommeren. Dette virket veldig lovende, helt frem til jeg og kjæresten hadde sex idag. Plutselig vet jeg ikke lengre hva jeg vil...

Det er ingen tvil om at eksen elsker meg, men det er klart at det er en grunn til at vi slo opp. Samtidig har vi veldig mye fint sammen, og på gode dager har vi det veldig bra. Jeg er litt fortvilet nå, og jeg vet at jeg ikke kan holde på med begge to. Jeg må ta et valg, og det relativt kjapt. Hva ville dere gjort? Jeg trenger ingen moralpreken, for jeg har såpass god selvinnsikt til å se at jeg ikke har oppført meg akkurat feilfritt. :)

Anonym poster: 15034805abd465f055a5850169b001b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hold deg unna begge to en stund. Ikke styrt inn i noe forhold med han nye!

Endret av Blånd
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna begge to en stund. Ikke styrt inn i noe forhold med han nye!

Hvorfor? For å klarne tankene, eller noe annet du tenkte på? :)

Skrevet

For å klarne tankene ja. Skader jo heller ikke å ta litt hensyn til eksen heller, spesielt ikke siden dere havnet til sengs. Virker som du overhodet ikke er ferdig med ham og vil styrte inn i noe nytt for å få noe annet å tenke på?

AnonymBruker
Skrevet

For å klarne tankene ja. Skader jo heller ikke å ta litt hensyn til eksen heller, spesielt ikke siden dere havnet til sengs. Virker som du overhodet ikke er ferdig med ham og vil styrte inn i noe nytt for å få noe annet å tenke på?

Tja, jeg var egentlig ferdig med han og oss frem til vi hadde sex.

AnonymBruker
Skrevet

Møt han andre og ta det derifra. Du gjør jo ikke noe galt når du likavel er singel nå :)

Anonym poster: 4af58dbce6ca17d496bfd7d25f2cff32

AnonymBruker
Skrevet

Å rushe inn i et nytt forhold etter et brudd, er som å pisse på det du og eksen hadde og har.

Vent litt :)

Anonym poster: 015ec5d81e654e28ea7272dd35cb5fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ulike svar her.. :) Flere meninger?

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Når jeg leste dette trodde jeg nesten at du skrev om meg og min situasjon! Er særiøst helt likt, med unntak av at jeg ikke har hatt sex med xen. Jeg skjønner godt at kontakten med han andre er spennende, og at det sikkert også føles fantastisk med oppmerksomheten fra noen andre etter et brudd, men som flere over her sier: Vent. Om du hadde hastet inn i noe nå ville det vært mer som en rebound, og xen din ville også blitt vanvittig såret tror jeg... Tror du gjør lurt i å vente med å gjøre noe mer enn å flørte:)

Anonym poster: 668914dd1d7cb3c023d0bdb4406dd14c

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med han nye igår, og ble enige om at vi kan gjøre som vi vil; altså at vi ikke er bundet til hverandre ennå. Samtidig kommer jeg og eksen til å fortsette med å ha sex som venner.. :) Takk for alle innspill og råd :)

Gjest skeptisk
Skrevet

Dette høres ut som oppskrift på en katastrofe, for mange baller i luften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...