Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Define moroccan argan oil shampoo og balsam

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd define sine moroccan oil shampoo og balsam og ble faktisk overrasket over resultatet! Til vanlig liker jeg ikke dagligvare hårprodukter, men denne luktet mildt og godt, og gjorde håret glansfullt:) Noen andre som har prøvd? Er ikke så veldig flink med ingredienser, og vil gjerne vite om ingrediensene i denne er trygge, og om den faktisk er bra for håret, eller om det bare er noe jeg innbiller meg:p

Anonym poster: 2963f851d5da229423750b4494552479

Skrevet

Jeg synes maroccan oil lukter så godt, men iflg ei venninne er det mye silikon i define produktene som gjør at håret blir glatt. På den annen side, alle shampoer hun anbefaler som skal være bra for håret gjør håret mitt til ei svær tugge så silikonshampoo fungerer fint for meg :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd oljen fra Define og ble gledelig overrasket. Hvordan de andre produktene deres er, vet jeg ikke.

Gjest Euforia
Skrevet

Den originale moroccan oil er jo også stappfull av silikon, så Define er sikkert "like bra" sånn sett. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gjorde nøyaktig ingenting for håret mitt. Eller jo, håret ble tørrere *tommel ned*

Anonym poster: 7f3378410b922e1b867365cf2debafc7

AnonymBruker
Skrevet

Huffda. Kjedelig at du ikke ble fornøyd. Nå har jeg bare brukt den noen dager, så vi får se;) Er ikke flink på ingredienser, så hvis noen har noen andre shampo anbefalninger av shampoer som er trygge og inneholder lite silikon, så tar jeg gjerne imot råd:) gjerne uten sulfater.

Anonym poster: 2963f851d5da229423750b4494552479

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd, men håret ble supertørt. så de flaskene gikk rett i bosset.

Det skal ikke være lett.... :sjenert:

Anonym poster: ab791fbc91a3d429d554fe2b1bdd747f

Skrevet (endret)

Define sin gjør håret mitt mykt, men synes det blir litt pistrete og tørt. Det er gjerne sulfatene som tørker det ut. De de har på frisøren (Moroccanoil), blå og hvit flaske, er bedre for mitt hår (jeg bruker den som gir volum, siden håret mitt virkelig er glad i tyngdekraften). De er uten sulfater. De er dyrere, men også drøyere. Begge deler er full av silikoner. Fås også kjøpt i større flasker på både Feelunique og Blush.no til en billigere penge. Balsamen lukter forøvrig phøy :P

Endret av Jade
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes Define shampoene var fine.

Skrevet

Bruker Define sin, funker bra på mitt hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...